Ladygiroc schreef:Op dit moment is het natuurlijk alleen de CHK en ik zie een show in Roden maar komen er meerdere hengstenshows? Bij voorkeur meer zuidelijk?
Chk is wel mooi centraal dit jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rowindie schreef:Als de hengst geen deklicentie heeft kan je er ook geen papier bij krijgen (bij t veulen). Ik meende dat tie een deklicentie moet hebben op t moment van dekken.
Ik neem aan dat ze wel in nederland geregistreerd is ivm regels omtrent ubn? Ik zou gewoon even contact opnemen met t nwpcs. Ik heb afgelopen zomer een pony in duitsland gekocht en die heb ik zonder problemen gewoon rechtstreeks bij t nwpcs in kunnen schrijven.
Je zou evt ook nog bij t wpcv kunnen inschrijven. Daar had ik ze eerst allemaal maar ivm keuringen toch maar naar t nwpcs overgeschreven. Als je echt keuringen wilt doen om ze ster etc te krijgen dan zou ik voor t nwpcs gaan.
te verkopen.Saul schreef:hmm, dat vind ik dan ergens weer jammer.
Anderzijds zie ik mezelf momenteel met twee jonge kinderen ook shows/keuringen plat lopen.
Als ik zo kijk, spreekt het WPCV mij het meeste aan.
Ladygiroc schreef:[Ladygiroc schreef:Op dit moment is het natuurlijk alleen de CHK en ik zie een show in Roden maar komen er meerdere hengstenshows? Bij voorkeur meer zuidelijk?
Chk is wel mooi centraal dit jaar
[/quote]
moet eerst werken hopelijk kan ik optijd weg haha