spannend hoor. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
spannend hoor. pien_2010 schreef:Je hebt goede hulp in elk geval. De paarden volgen haar prima!
Mer1980 schreef:320 dagen alweer, ze draagt langer dan haar moederspannend hoor.

We gaan weer een nachtje waken. Kling was nu wel uitgezakt en wat open en leek wat rood. Wellicht slijmprop verloren? We gaan het weer zien…

)
En anders is er ook wel hulp gelukkig

Zo blij en trots!!

Mer1980 schreef:Super gaaf ook, en jij krijgt gewoon een veulentje van deze kampioen
pien_2010 schreef:Lieve leuke fotos en natuurlijk ben je trots ook al ben je niet de eigenaar.
Volgens mij vannacht of volgende nacht volle maan. Vaak zie je dan veel veulens geboren worden
Ze moet nog 13 dagen tot veilig

Kling leek wel wat meer uitzakt en opener, maar ja. Zeg het maar. Ze kwispelt wel veel en weinig honger. Maar kan ook van het gras komen chanicha schreef:Het zijn ook echt Houdini’s hoor![]()
Had die van mijn nicht ook, die stond heerlijk buiten stal van alles op te snoepen en ook nog heel onschuldig kijken![]()
Ze hebben toen maar een ketting met hangslot aan de stal gehangen!
Nu was het wel een ander hek. Dit hek zit letterlijk hele winter al gewoon 1 touw om. En nu moest die blijkbaar ineens los. Flauw hoor
Ze hadden hem vandaag weer los maar heb er nu 2 touwen om haha. Tis watMer1980 schreef:Oef boeven zijn het! Je gras ziet er wel goed uit. Ik heb klei dus als die van mij dit doen ben ik de banketstaaf...