Yavanna schreef:Fart.. hahaha, geweldig kereltje..
Die fartjes komen nu steeds vaker met z’n bokkensprongen 
AvHdG schreef:Het word nu ook echt een knapperd. Was hij hiervoor ook wel uiteraard maar alles lijkt nu ook mooi in verhouding te komen

Ja! Ik ben stiekem heeeeel trots op hoe hij uitgroeit nu. Vind hem qua bouw echt wel onwijs top. Ben heel benieuwd of hij zo doorzet
En ik ben zoooo blij dat z’n voorhoofd in verhouding is nu
Percy schreef:Ik heb nog nooit gestemd op de veulens maar dit jaar weet ik het wel, zowel het hengstveulen als het merrieveulen.
Allebei zulke doorzetters na een moeilijke start.
Dat is zo lief van je
nevica schreef:Hij lijkt op mama.

Maar echt he? Ik wilde zoooooo graag een “mini Rosa” misschien had ik die mini achterwege moeten laten?
Marilu schreef:Die laatste foto was zeker een lucky shot ... hij stond eens heel even helemaal stil
Dat rondsjezen is echt wel fenomenaal ! Hij lijkt het er echt bewust voor te doen, zo, om indruk te maken op jou

Whahahha ja dat was inderdaad een lucky shot omdat hij afgeleid was! Hij kan me op het moment niet met rust laten als ik in de buurt ben
dat bewust doen ben ik nu wel echt zeker van. Hij showt heeeel graag voor ons 
YvonneV schreef:Je hebt ook van die hoezen voor om zo'n bal heen. Dan kan hij hem vast pakken. Lijkt me grappig als hij met die bal gaat lopen slepen.
Oh! Weet je waar ik die kan halen? Dat wil ik zeker wel voor hem hebben 
Y’urriepurrie update
(inhaalpost, sorry voor de stilte, paar heeeeele drukke dagen gehad)
In het kader van rondsmijten:
En hier zie je goed hoe stout hij begint te worden met momenten
Racet hij nog steeds heel wat af
Als ik jou dan niet mag bijten, dan wel jouw telefoon?
En ja! Zijn nieuwe dekentje is binnen. Geen blote billetjes meer
En dit bedoel ik dus met; ik kan niet zonder gespot te worden de paddock in komen 
Past hij nu officieel onder de stokmaat

En waarom zou je in de paddock gaan liggen, als je ook voor de stal kan ploffen, in de zon?

De bal blijft een succes

En een kusje voor jullie allemaal van vandaag