Nakomelingen For Ferrero ( For Romance x Don Cruzador

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LauraDB

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:35

Hee!
Hoe gaat het met jullie For Ferrero nakomelingen?

Die van mij is bijna 3 jaar, ben benieuwd hoe het zadelmak-maak proces gaat worden.

Hij is echt al flink aan de maat en lekker ondeugend, wel een lief karakter. <3

LISA_L

Re: Nakomelingen For Ferrero ( For Romance x Don Cruzador

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:53

Hier gaat het onwijs goed. We zijn bezig met beleren en ze vind alles leuk en is nieuwsgierig. Heerlijk dit karakter!

Wel is ze klein gebleven terwijl ik zelf erg lang ben. Ze is nu 3,5 jaar oud en meet iets over 161 cm. Hopelijk komt er nog iets bij maar ze lijkt best compleet.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:09

Hier gaat t ook goed. Sam mag aanstaande zaterdag voor het eerst mee op wedstrijd (jongen paarden competitie) om wat ervaring op te doen. Verder doet hij het super fijn in de training en gaat hij lekker vaak mee het bos in. Nero hoop ik vanaf januari weer te gaan starten. We zijn nu bezig weer naar de proeven te trainen, hebben best een lange pauze genomen omdat hij wat spanning had bij de series maar dat gaat nu steeds beter gelukkig. Heb wel weer zin om met hem op wedstrijd te gaan in het nieuwe jaar. En mijn jaarling groeit als kool haha. Ben heel erg tevreden over haar, mooi exterieur nu al en een ontzettend lief karakter.

Lisa, hopelijk groeit die van jou nog een paar cm. Ik heb een merrie en die is na het zadelmak maken nog flink gegroeid. Fijn dat ze alles goed oppakt met het beleren.