Het dressuurpaard volgens Rosie en de FEI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:43

Pipo schreef:
Voor nieuwe bokkers misschien, maar mogen de ervaren bokkers ook nog wat lol hebben Haha!

Beetje meer vernieuwend zou geen kwaad kunnen.

Al discussierend (waar zitten hier op Bokt de toetsen voor de leestekens?) kom je vaak vanzelf weer op nieuwe ideeen. In ieder geval worden de topics met veel belangstelling gevolgd gelet op het aantal hits.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:47

Leestekens zijn niet bokt-afhankelijk Buc.
Dat kan met de kode-toetsen [alt 0235 =ë] of met je toetsenbord in de Nederlandse-mode gewoon ["] gevolgd door [e], wat resulteert in ë.

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:49

CGJ12"]
Leestekens zijn niet bokt-afhankelijk Buc.
Dat kan met de kode-toetsen [alt 0235 =ë] of met je toetsenbord in de Nederlandse-mode gewoon [ schreef:
gevolgd door [e], wat resulteert in ë.

Ik zal nog eens naar mijn instellingen kijken, want bij mij verschijnt er dan iets anders op het scherm. Ik zat de hele tijd alles in Word in te voeren dan knippen en plakken.. Scheve mond

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:53

CGJ12 schreef:
Zover reikt het gemiddelde intellect hier niet Buc........

Het heeft waarschijnlijk meer te maken met drempelvrees, of de angst voor dom of onwetend versleten te worden. Jammer! Niet iedereen is even vaardig in het op papier zetten van gedachten, speelt ook nog een rol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:05

Bucephalus"]
[quote="CGJ12 schreef:

Het heeft waarschijnlijk meer te maken met drempelvrees, of de angst voor dom of onwetend versleten te worden. Jammer! Niet iedereen is even vaardig in het op papier zetten van gedachten, speelt ook nog een rol.
[/quote]

Vind je het gek dat mensen drempelvrees krijgen dan, met opmerkingen als die van CGJ. Kijk we kunnen niet allemaal zo hoogbegaafde Adonis zijn als hij! Dat is slecht voor weinigen weggelegd Knipoog

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:10

Pipo"]
[quote="Bucephalus"][quote="CGJ12 schreef:

[/quote]

Vind je het gek dat mensen drempelvrees krijgen dan, met opmerkingen als die van CGJ. Kijk we kunnen niet allemaal zo hoogbegaafde Adonis zijn als hij! Dat is slecht voor weinigen weggelegd Knipoog
[/quote]

We zien wel de splinter in andermans oog maar niet de balk in ons eigen..
Als iemand op een manier reageert die niet door de beugel kan kun je beter via een PB of via de Moddie iemand daarop aanspreken.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:10

Meen je dit nou? :p
Kijk, zo veel mensen, zo veel meningen zo is het al eeuwen en dat is ook niet het probleem wel vind ik het jammer dat er zo in uitersten wordt getrokken. Ik heb het al vaker gezegd maar ik geloof niet echt dat het geloofd word en dat is dat we allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben.
Verder kan ik hier nog wel een heel verhaal neer typen over deze discussie maar of dat zin heeft is een tweede. Ik laat het hier dus maar bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:13

Ik denk dat velen dat hebben Chantal. Ik heb mij ook regelmatig bemoeit met de discussie, maar het word zo zwart wit gesteld dat er amper ruimte is voor discussie. Ik denk dat daarom velen niet meer reageren op deze topics. Persoonlijk heb ik er gewoon geen zin in, het is een en al negativiteit mbt anderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:16

Bucephalus schreef:
We zien wel de splinter in andermans oog maar niet de balk in ons eigen..
Als iemand op een manier reageert die niet door de beugel kan kun je beter via een PB of via de Moddie iemand daarop aanspreken.

Klopt, maar soms worden er wat te vaak uitspraken gedaan van hoe dom iemand wel niet is, als deze het niet eens is met een ander. Daarnaast zijn degene die het roepen altijd degene die weinig inhoudelijke bijdrage geven aan topics. Alleen provocerende opmerkingen maken, prima dat je dat doet, ben zelf ook niet onschuldig wat dat betreft. Maar altijd maar schreeuwen dat iedereen dom is???

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:17

Het is wel spijtig want men kan zo wel veel van elkaar leren, over de verscheidene stamboeken. Kijk, ik heb ook mijn voorkeuren maar daarom sluit ik een ander stamboek niet uit en probeer ik toch iedereen in zijn/haar waarde te laten, ik wil mensen nog wel recht in hun gezicht kunnen aankijken.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:38

Zullen we deze ook maar even sluiten. Deze discussie gaat over

- de uitlatingen van een individu
- of die individu namens een grote groep mensen (het KWPN) spreekt
- of die uitlatingen ook waar zijn.

Dan zie ik ook een aantal stokpaardjes voorbijkomen van mensen die iets tegen de ideeën van die grote groep mensen hebben en gaat de discussie over iets heel anders. Einde discussie dus, want jullie willen niet discussieren..