Arianne schreef:Ah, fijn even meningen van mensen die die pony niet elke dag zien. Bedankt dames!
Haha, daar ga ik voor JobamaraIk vind wachten ook niet erg hoor, als ik maar zeker wist dat er een veulen komt
En voor Petra vind ik het inderdaad nog veel vervelender. Wij hebben al veulens in de wei, en voor haar is het de aller- aller- allereerste; kijk je nog zoveel meer naar uit dan wij al doen. Laat die maar eerst komen!!!
Lief! En bekijk ook maar zo, die valse alarmen doet Nouk ook! En dat overdragen ook!
En als dat dan nou DE tekenen zijn voor een merrie Arianne?!
Ik vind zijkant ook drachtig ogen!
Ik vind wachten ook niet erg hoor, als ik maar zeker wist dat er een veulen komt

dus als ze dan toch vergooid hebben zie je ze toch dik worden/blijven. Als ze niet drachtig is hebben we nog een probleem, pfff. Tja, net als hier in het topic ook 'live' in de wei veel verschillende meningen. Op de hengst doet ze in elk geval nog niets uit, dus we blijven hoop houden 

Snel naar de wei en wát een schitterend veulen. Verreweg de mooiste van wat er nu loopt. Vrij chique, en oooh wat hoop je dan dat dit dan éindelijk haar eerste dochter is. Maar nee: zoon nummer 5
Maar ik geloof dat we weer een opfokweitje vrij moeten maken. Wat een knapperd; ben in één klap verliefd.
Nu nog eentje te gaan? Hihi, ja, met dat uiertje van gister! Bibian spant altijd de kroon