De upload van de Vivaldi is bezig, de rest komt een andere keer wel...

edit: via deze http://www.youtube.com/user/Margreet008 zijn de filmpjes groter.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cjb schreef:Blijft dus de vivaldi ferro over van alle vivaldi's die aangeleverd zijn.
Moeten we daar al conclusies uit trekken of is het daar nog te vroeg voor?
Goede merrie-maker, maar (nog) geen hengsten-maker?
s0173957 schreef:Zet deze ruiters op dit moment op mijn 3jarige en ze liggen er, met de druk die ze er nu opzetten, binnen de 5sec weer af.
Het zijn 3jarigen... het is hetzelfde als aan een 12jarige vragen om differentiaalvergelijkingen op te lossen è...
s0173957 schreef:Zet deze ruiters op dit moment op mijn 3jarige en ze liggen er, met de druk die ze er nu opzetten, binnen de 5sec weer af.
Vudress schreef:s0173957 schreef:Zet deze ruiters op dit moment op mijn 3jarige en ze liggen er, met de druk die ze er nu opzetten, binnen de 5sec weer af.
Dat zegt iets over het gereden zijn van jouw paard....
Vudress schreef:Deze driejarigen lopen al vanaf september bijgezet aan de longe, zijn na de hengstenkeuring zadelmak gemaakt en zijn nu al enkele maanden zadelmak. En dan nog.... zoveel spannends wordt er niet gevraagd.
Het zijn 3jarigen... het is hetzelfde als aan een 12jarige vragen om differentiaalvergelijkingen op te lossen è...