Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anna42 schreef:Ik heb niet de behoefte om op personen te spelen.
Anna42 schreef:Kom op Saar. Toen de eerste trein ontspoorde stond je ook niet direct met je sociale EHBO-kist klaar. Ik heb niet de behoefte om op personen te spelen. Wel op wat ze zeggen. Win or loose, is voor mij niet aan de orde. Wel theorie en praktijk en dat ontbreekt nog al eens in een ontspoorde discussie.
CGJ12 schreef:Toevallig......heb ik net even de site van Han Coolen bekeken en voor mij is de zaak wel duidelijk.
Niet alleen gezien de inhoud, maar juist op het taaltechnische vlak is de overeenkomst tussen de site van Han Coolen (served by Chello) en de teksten van Anna 42 méér dan treffend. Let met name maar eens op het veelvuldige gebruiken van de T in de voltooide verleden tijd.
De technische opbouw van de betogen is daarnaast werkelijk identiek aan de wijze waarop Anna42 dat doet.
Ja, en als Anna42 nu ook op BOKT zit met een Chello-owned IP-nummer.........
Iedereen trekt zijn eigen conclusies maar:Mijn conclusie: ignore Anna42
Sorry Bart........
fokker schreef:Doe toch niet zo kinderachtig.(Voor wie zich aangesproken voelt)
Hoe zit het met die foto van Ferro die bewerkt zou zijn??
Wat is eraan veranderd en waarom heb je dat gedaan Anna???
Pipo zou je de orginele foto hier kunnen neer zetten??
thanks
CGJ12 schreef:Toevallig......heb ik net even de site van Han Coolen bekeken en voor mij is de zaak wel duidelijk.
Niet alleen gezien de inhoud, maar juist op het taaltechnische vlak is de overeenkomst tussen de site van Han Coolen (served by Chello) en de teksten van Anna 42 méér dan treffend. Let met name maar eens op het veelvuldige gebruiken van de T in de voltooide verleden tijd.
De technische opbouw van de betogen is daarnaast werkelijk identiek aan de wijze waarop Anna42 dat doet.
Ja, en als Anna42 nu ook op BOKT zit met een Chello-owned IP-nummer.........
Iedereen trekt zijn eigen conclusies maar:Mijn conclusie: ignore Anna42
Sorry Bart........
Zannekin schreef:Wel de grondlijn loopt bij Ferro iets hellend, bij de andere niet. Dan moet je die grondlijn met de heuplijn gaan vergelijken, hoe die dus tov elkaar lopen. Op die manier kan je je niet laten vangen door gekantelde foto's, zo heb ik het althans begrepen.
fokker schreef:Doe toch niet zo kinderachtig.(Voor wie zich aangesproken voelt)
Hoe zit het met die foto van Ferro die bewerkt zou zijn??
Wat is eraan veranderd en waarom heb je dat gedaan Anna???
Pipo zou je de orginele foto hier kunnen neer zetten??
thanks