stermerries t.o.v. geboren merrieveulens 2000

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:56

Ontopic blijft moeilijk, zeker met dit soort onderwerpen. Jammer dat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen op het roteren van de foto van Ferro. En het rijtechnische verhaal wat daarbij hoort.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:01

Anna42 schreef:
Ik heb niet de behoefte om op personen te spelen.

Hou dan a.u.b op met die rare monologen, tegen mij over "dat ik geen leuke knul ben", tegen miss-hiss over WBFSH kampioenschappen, tegen CGJ12 over Jacques!

Daar zit niemand op te wachten, geef antwoord op inhoudelijk vragen, ga het hebben over stermerries of bloedlijnen ofzo!!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:02

Anna42 schreef:
Kom op Saar. Toen de eerste trein ontspoorde stond je ook niet direct met je sociale EHBO-kist klaar. Ik heb niet de behoefte om op personen te spelen. Wel op wat ze zeggen. Win or loose, is voor mij niet aan de orde. Wel theorie en praktijk en dat ontbreekt nog al eens in een ontspoorde discussie.

Mijn naam is Sarabande, dat kan je al net zo slecht lezen als relevant reageren op vragen of ter zake doende teksten schrijven.
Deegrollen, schorten, treinen en zo kan je nog wel meer uit je speelkamer halen Verward .
Hier gaat het over paarden en dat je de kennis hier onder jouw maat vind is inmiddels duidelijk.

Overigens 45 jaar geleden was de omvorming van de lanbouwpaarden naar sportpaarden in heel Europa al in gang gezet, ook in Nederland.

Anna42

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:04

CGJ12 schreef:
Anna is nu zo wanhopig dat ze haar eigen berichten gaat quoten......

Toch maar goed dat je Anna's wanhoop wel hebt begrepen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 13:10

Toevallig......heb ik net even de site van Han Coolen bekeken en voor mij is de zaak wel duidelijk.

Niet alleen gezien de inhoud, maar juist op het taaltechnische vlak is de overeenkomst tussen de site van Han Coolen (served by Chello) en de teksten van Anna 42 méér dan treffend. Let met name maar eens op het veelvuldige gebruiken van de T in de voltooide verleden tijd.
De technische opbouw van de betogen is daarnaast werkelijk identiek aan de wijze waarop Anna42 dat doet.

Ja, en als Anna42 nu ook op BOKT zit met een Chello-owned IP-nummer.........

Iedereen trekt zijn eigen conclusies maar:Mijn conclusie: ignore Anna42

Sorry Bart........ Bloos!

fokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:12

Doe toch niet zo kinderachtig.(Voor wie zich aangesproken voelt)
Hoe zit het met die foto van Ferro die bewerkt zou zijn??
Wat is eraan veranderd en waarom heb je dat gedaan Anna???
Pipo zou je de orginele foto hier kunnen neer zetten??
thanks

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:13

Zie het topic Anna42 is niet Troef van Bart
met name de laatste reactie, is toen al nooit op gereageerd Verward

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:14

Heb je dan ook gelezen wie de auteur is van de artikelen?
En wie de auteur is van de stukken op de easp site?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:17

Ja dat is die meneer met wie CGJ stond te praten op de CK Drenthe terwijl Anna hier aan het posten was en zelf zei dat Drenthe haar te ver weg was

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:18

CGJ12 schreef:
Toevallig......heb ik net even de site van Han Coolen bekeken en voor mij is de zaak wel duidelijk.

Niet alleen gezien de inhoud, maar juist op het taaltechnische vlak is de overeenkomst tussen de site van Han Coolen (served by Chello) en de teksten van Anna 42 méér dan treffend. Let met name maar eens op het veelvuldige gebruiken van de T in de voltooide verleden tijd.
De technische opbouw van de betogen is daarnaast werkelijk identiek aan de wijze waarop Anna42 dat doet.

Dat hebben we allemaal al een keer gehad, daar is uitvoerig op geantwoord, en of het nu Sinterklaas is of de paus doet hier niet terzake. Probeer je tip zelf eens uit en steek er je tijd niet in. Anna zal blij zijn dat je je toch wel verdiept in de materie. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:27

fokker schreef:
thanks

Kijk even op pagina 11, daar zie je de fotos staan, en kun je zien dat de foto van ferro schuin staat, waardoor het lijkt alsof hij de berg op gaat. Jammer dat Anna daar niet op gereageerd heeft.

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:28

Jamaar daar dient die grondlijn toch voor: dat je je daardoor niet laat vangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:30

Zannekin schreef:
Jamaar daar dient die grondlijn toch voor: dat je je daardoor niet laat vangen?

Kan je zien dat de grondlijn naar boven loopt. Dus daarom is het niet kloppend.

Anna42

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:34

CGJ12 schreef:

Als je de verkeerde bloedlijnen gebruikt, komt je vroeg of laat ook verkeerd uit in de fokkerij.

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:35

Wel de grondlijn loopt bij Ferro iets hellend, bij de andere niet. Dan moet je die grondlijn met de heuplijn gaan vergelijken, hoe die dus tov elkaar lopen. Op die manier kan je je niet laten vangen door gekantelde foto's, zo heb ik het althans begrepen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 13:36

ignore...

Anna42

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:37

Samsam schreef:
Dat ben ik ziet met je eens, zoals anna schreef: 45 jaar geleden liepen in Nederland de kwpn paarden nog merendeel voor de ploeg, en nu lopen ze internationaal in de kijker in de spring/dressuurring!!!

Dat heeft Anna, zeker en vast, NIET geschreven.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 13:39

ignore...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:39

Zannekin schreef:
Wel de grondlijn loopt bij Ferro iets hellend, bij de andere niet. Dan moet je die grondlijn met de heuplijn gaan vergelijken, hoe die dus tov elkaar lopen. Op die manier kan je je niet laten vangen door gekantelde foto's, zo heb ik het althans begrepen.

Daarmee is de foto dus bewerkt en daardoor heb je geen realistisch beeld. Maar ik vind het zo jammer dat Anna daar niet op reageert, graag zou ik daarbij text en uitleg willen.

Ook hoor ik haar enkele keren een uitspraak doen over een aantal rijtechnische dingen, waarbij ze reageert op Zep. Graag zou ik willen weten of ze zelf alleen fokt of ook veel rijd, want ik merk maar al te vaak dat de fokkers iets heel anders willen zien dan de ruiters willen voelen. Daar zit een wereld van verschil in.

Anna42

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:41

fokker schreef:
thanks

Ik bewerk geen foto's. Zou niet eens weten hoet dat moet. Ik heb alleen bij twee bestaande foto's lijntjes gezet. Geen commentaar geleverd. Niet meer en niets minder.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:44

Anna42 schreef:
[Ik bewerk geen foto's. Zou niet eens weten hoet dat moet. Ik heb alleen bij twee bestaande foto's lijntjes gezet.

Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:44

Zeg ook niet dat jij dat doet Anna, ik zeg alleen dat de foto bewerkt is. Wie dat gedaan heeft vind ik niet zo spannend. Maar wel graag jou input hierover!

fokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:45

Als je dr lijntjes in kunt krijgen kun je dr ook wel andere dingen mee.
Jezelf niet dommer voordoen dan je bent.
Maar het is wel een feit dat de fotos van dressuurpaarden zowat allemaal geroteerd zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:45

Kindertjesbedtijd.

Als alle vorm van discussie blijkbaar is opgehouden heeft het weinig zin om in dit topic nog verder te gaan.