Excuseme schreef:Jullie laten je door een stelletje betweterige thuisblijvers genadeloos op de kast jagen en bepaalde uitspraken verdedigen die nooit door Anna, Karel of wie dan ook zijn gezegd.
welke uitspraken zijn dat dan??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Excuseme schreef:Beste Clinicbezoekers
ik ben teleurgesteld in jullie emotionele intelligentie. Jullie laten je door een stelletje betweterige thuisblijvers genadeloos op de kast jagen en bepaalde uitspraken verdedigen die nooit door Anna, Karel of wie dan ook zijn gezegd. Trap daar dus niet meer in aub. Wij hebben inmiddels Goliath en Bonfire dansend van plezier de diverse oefeningen zien doen en een volbloed het perfecte vrijspringen zien uitvoeren.
CGJ12 schreef:Slapen jullie er nog wel van?
Ik krijg het gevoel dat deze kabinetsformatie bij voorbaat mislukt is.
Lendenmechanisten versus rechthoekstypen: we agree to disagree.
Jessica24 schreef:Ik snap de uitleg zeker wel.
Maar er lopen gewoon heel veel paarden met een goed lendenmechanisme bij de verkeerde ruiters.
Zo veel topruiters kent nederland niet.
Ik ben er nog steeds van overtuigt dat er meer toppaarden dan topruiters in Nederland rondlopen.
Een fokker probeert altijd een topper te fokken.
Maar ik ben benieuwd of er alleen nog maar toppers gefokt worden als er alleen nog maar gefokt zou worden met paardedn met een goed LM.
Pipo schreef:Voorbeeld: die over Krack, en Jazz is ook niet afgezeken.
Excuseme schreef:Wij hebben inmiddels Goliath en Bonfire dansend van plezier de diverse oefeningen zien doen en een volbloed het perfecte vrijspringen zien uitvoeren.
Himyar schreef:Shagya Arabieren: