Ben heel benieuwd en blij verrast dat er toch een heel aantal door zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjoert schreef:marianna schreef:Zou iemand mij later op de dag kunnen laten weten of de Paddox x Havidoff en de Paddox x Gribaldi door zijn? Ik kan er helaas niet bij zijn vandaag.
Ik vond het beide mooie beesten om te zien! Kracht zat er wel in. Royaal in model.
Volgens mij hadden beide het commentaar dat ze meer lossigheid mochten vertonen.
NatasjavE schreef:Sjoert, ik heb dezelfde vraag als Pletje...ik zou indien mogelijk ook graag de Gelderse zien.
Voor mij zijn alleen de ginus uit het lijntje van Tepic, de Upperville uit Wendie en de Sander uit Widieni interessant.
De Jazz komt uit een Zep en de andere Upperville ook. Die laatste komt ook nog eens uit hetzelfde lijntje als die van mij.
Ik hoop wel dat er iets goedgekeurd word.
Dees schreef:Ik heb de Paddox x Havidoff eerder al gezien - vind het lastig om te begrijpen dat zo'n hengst geen kans krijgt, al was het wel in te schatten. Het dier is groot, massief, goede lange hals met mooie kap, genoeg kracht in de benen, veel bot.. en nog eens écht goed van karakter ook.
Op de hoeveelste Jazz x Krack zit de KWPN-fokkerij eigenlijk te wachten?
Ik had de Paddox x Havidoff graag gebruikt.
Pletje123 schreef:NatasjavE schreef:Sjoert, ik heb dezelfde vraag als Pletje...ik zou indien mogelijk ook graag de Gelderse zien.
Voor mij zijn alleen de ginus uit het lijntje van Tepic, de Upperville uit Wendie en de Sander uit Widieni interessant.
De Jazz komt uit een Zep en de andere Upperville ook. Die laatste komt ook nog eens uit hetzelfde lijntje als die van mij.
Ik hoop wel dat er iets goedgekeurd word.
Ik begreep van een collega op het werk dat de Sander niet op was komen dagen..? Anders zou die voor onze merrie ook nog interessant kunnen zijnIk kan de Sander ook niet terug vinden op de uitslagen op de site van het KWPN.
ceasario schreef:Met zo'n punten en springbloed vraag je toch of wat zij nu bedoelen als commissie.
Dees schreef:Ik heb de Paddox x Havidoff eerder al gezien - vind het lastig om te begrijpen dat zo'n hengst geen kans krijgt, al was het wel in te schatten. Het dier is groot, massief, goede lange hals met mooie kap, genoeg kracht in de benen, veel bot.. en nog eens écht goed van karakter ook.
Op de hoeveelste Jazz x Krack zit de KWPN-fokkerij eigenlijk te wachten?
Ik had de Paddox x Havidoff graag gebruikt.