Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat karaktertje klinkt ook bekend 
Ik moest hem er vol van overtuigen toch de eerste hindernis te springen. Hindernis twee werd ik bijna gelanceerd, dacht dat hij zou weigeren, mar hij sprong toch. Hindernis drie was een weigering, dus toen heb ik afgegroet. Hij weigert namelijk nooit. Nog wel een hindernis gesprongen voor het vertrouwen. Het tweede rondje met Sanne (mede-eigenaar) ging eigenlijk heel netjes tot hindernis 6. Onder die hindernis was zo'n hekje en dat kent ie niet, dus daar wilde hij ook niet overheen
Kortom, het ging dus wat anders dan verwacht.

Gelukkig worden die rare sprongen steeds zeldzamer tijdens onze ritten

), ga ik maar even een kijkje nemen zaterdag.
Twee weken geleden had ie een virussen te pakken, hij was heel duf, de hele tijd gapen en hij gad dikke achterbenen. Hij heeft er medicijnen voor gehad en nu is het weer helemaal goed. Afgelopen week waren mede-eigenaar en ik op vakantie, dus paard had ook lekker lang vrij. Vandaag heeft Sanne voor het eerst weer gereden en hij deed heel goed z'n best. Hij is echt wel volwassen aan het worden, hij gaat werken steeds leuker vinden