Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
renee16 schreef:Hoiii, sorry ik kom zomaar binnen vallen in het klets topic.. en meteen met een vraag, mbt hengstenkeuze. Hebben jullie misschien leuke ideeën voor deze merrie?
[EHK] Dressuurhengst voor merrie: sandreo x cavalier
E_D_E schreef:Jameson veulen heeft echt al een karaktertje. Superlief maar wel heeel fris, echt een clown. Staat sterk op de benen, veel beter front dan zijn moeder. Galopeerd en wisselt al heel goed. Stukje draf dat hij laten zien heeft is met veel gedragenheid en souplesse.
Kremlin veulen is nog maar een dagje oud dus die zit nog wat in de kreukels. Wel lange benen, heel lange pijpbenen. Veulen is compact, superchique hoofdje en moderner gebouwd dan de moeder.
Hadden allebei mss iets groter mogen zijn. Het is voor beide draagmerries hun 1ste veulen dus dat kan de reden wel zijn. Voor het kremlin veulen heb ik sowieso geen schrik voor de maat, moeder is 5 en 1m78. Ander veulen is de moeder 1m66 ongeveer. Dus komt normaal gezien wel goed.
Op het 1ste zicht hebben ze allebei de merries verbeterd, dus ben wel blij
Begin juni wordt de laatste verwacht 1tje van Kjento.
_Lorette_ schreef:Grappig, ik zat hem gisteren te bekijken, maar had alleen het beeldmateriaal van het kwpn gevonden en deze video nog niet. Voor onze merrie wel jammer dat er van alle kanten weer Jazz bij komt. Waar trek je de lijn...
KahluaB schreef:_Lorette_ schreef:Grappig, ik zat hem gisteren te bekijken, maar had alleen het beeldmateriaal van het kwpn gevonden en deze video nog niet. Voor onze merrie wel jammer dat er van alle kanten weer Jazz bij komt. Waar trek je de lijn...
Jij ging dit jaar toch niet dekken ? Of...?
Hij is mij te bloederig.
Knappe veulens Yvonne, vooral de hengsten.
Is dit een van de eerste KW veulens? IK ben benieuwd hoe deze zich ontwikkelt!
mavantos schreef:Ja, zegt volgens mij wel wat. Maar wat de maat uiteindelijk wordt, laat zich nu nog niet voorspellenZegt dat nu al heel veel de maat of kan je daar geen peil op trekken? Ik heb gekeken bij een Kjento merrieveulen uit een zeer goed lijntje, maar veulen zelf was aan de kleine kant.
GJ9 schreef:Ja, klopt. Ben benieuwd hoe die er over een paar weken uitziet.De merrie moet nog wat uitvouwen zo te zien, maar de benen lijken wel lang?