Balou_k schreef:Anvixa schreef:Wij hebben een 1,5 paardentrailer. Maar zouden een 2 paardentrailer kunnen lenen als dat beter is.
De merrie gaat er zelf altijd heel makkelijk op maar eraf is ze altijd te hevig, ik verwacht nu wel dat ze voorzichtiger gaat zijn als het veulen erbij is
Hoe groot is de merrie? 1,5 is misschien wat smal?
Eerlijk gezegd weet ik niet vanbuiten hoe groot ze is. Onze paarden zijn quarters dus zoizo niet de grootste. Ze past wel in de trailer met de bar achteraan in de kleinste stand. Het past zoizo wel, veulen gaat alleen niet super veel kunnen rondlopen.
In onze eigen trailer hebben we wel camerabewaking hangen dus dat is dan wel weer een pluspunt.
(Wij hebben overal altijd camerabewaking bij onze paarden, in elke stal en op de buitenpiste ook enkel op de weide hebben we geen verbinding)

Wat een eigenwijs en verrassend sterk bonkje was dat... Mams had ook wel wat trailerlaad problemen. De rest vd veulens ging heel braaf er altijd op. Ik heb het schot er in, bang voor ongelukken anders, en ook de voorkant dicht gemaakt zodat ze daar niet onderdoor kunnen. En het achterluikje ook dicht voor geval dat.
Morgen tm zaterdag zou niet zo prettig uitkomen, dus gok dat ze dan gaat, zal je altijd zien met merries