Hindo2 schreef:Is er hier iemand die wel eens een drachtige merrie verkocht heeft via de kwpn online fokmerrie veiling?
Gekocht wel
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hindo2 schreef:Is er hier iemand die wel eens een drachtige merrie verkocht heeft via de kwpn online fokmerrie veiling?
carola schreef:Ik zit er aan te denken om dit jaar een drachtige merrie aan te bieden voor de fokmerrie veiling.
En ik wil eigenlijk ook wel wat geimplanteerde embryo's verkopen uit interessante merries. Maar waar bieden jullie die aan? Ik heb op facebook een berichtje gezet, maar ik merk dat de veilingen niet zo happig zijn op embryo's. Op zich mogen ze redelijk scherp geprijst weg, ik had nogal veel tweelingen enzo gespoeld, dus ik krijg er wel heel erg veel komend jaar.
Phonix schreef:Ben ik de enigste die Obession Taonga niet so interessant vindt? Zat net een clip my horse video van gisteren te kijken en ik vindt er weinig bijzonders aan.
Hij loopt mooi zijn proefje, maar meer zie ik niet?
Phonix schreef:Ben ik de enigste die Obession Taonga niet so interessant vindt? Zat net een clip my horse video van gisteren te kijken en ik vindt er weinig bijzonders aan.
kiko schreef:Waar kan ik de uitslag vinden want dat lukt me niet van de 5-jarige.
E_D_E schreef:kiko schreef:Waar kan ik de uitslag vinden want dat lukt me niet van de 5-jarige.
https://www.longinestiming.com/equestri ... t_D03.html
simpie94 schreef:Phonix schreef:Ben ik de enigste die Obession Taonga niet so interessant vindt? Zat net een clip my horse video van gisteren te kijken en ik vindt er weinig bijzonders aan.
Hij had wel 3 veulens in de NVK finale lopen dit jaar.
@Redd, gefeliciteerd! top prestatie
shadow33 schreef:Hebben jullie trouwens ook dat je oudere veilingen niet meer kunt terug vinden op de kwpn veilingen? Eerder kon je wel tot 2 jaar terug alles vinden, nu kan ik niet eens de laatste veulen veiling bekijken.. is dat veranderd?
E_D_E schreef:shadow33 schreef:Hebben jullie trouwens ook dat je oudere veilingen niet meer kunt terug vinden op de kwpn veilingen? Eerder kon je wel tot 2 jaar terug alles vinden, nu kan ik niet eens de laatste veulen veiling bekijken.. is dat veranderd?
De laatste
https://www.kwpn.auction/collectie/278/all/price-desc
Als je het cijfer in de link naar beneden aanpast (277, 276,...), kom je op de veilingen van ervoor