Iorrr schreef:[ [url=m/wMRVjN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hengst: Rickey de Keizer J.
Quikly de Kreisler x Goodtimes
Van harte gefeliciteerd!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antonius schreef:Wij gaan dit jaar o’neill gebruiken op een vrij klassieke kleine merrie.
Het is altijd smaak natuurlijk maar ik vind hem heel knap een aansprekend. Heb hem ook enkele keren live zien springen en ben er heel gecharmeerd van.
Hij was als 3 jarige kampioen bij Bwp, onderstaande foto’s dateren van dat moment en dus nog jeugdig en bloot.
[ [url=m/soKDjw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yJZngu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Revali schreef:Wij hebben 2 hele mooie inaicos staan...meewerkers! Missen beide wat kracht in het achterbeen, maar denk net als papa fijne sportpaarden
Laurievc schreef:Ik heb jullie goede raad nog eens nodig haha. Mijn merrie staat met een bandletsel en zal misschien gedekt worden.
Merrie van Mylord Carthago x Cash.
[ [url=m/Q5O0MO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6JKgI7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Merrie heeft enorm veel vermogen, maar door de kleine galop is het moeilijk meekomen in een proef hoger dan 1m30/1m35. Heeft bloed genoeg, maar moet zeker niet minder. Mooie maat. Ze is wel een echte merrie haha. Makkelijk in de mond en in het hoofd verder, denkt goed mee, ...
Welke hengst denken jullie meteen aan?
Brigitte_D schreef:Welke hengst zouden jullie gebruiken op deze merrie:
Sam R x Voltaire
Elite
1,63 m
Iets neerwaarts gebouwd
Moet vergroten, goed/makkelijk karakter meegeven en hoeft niet bloederiger.
Merrie heeft al veulens van Dexter r, emir r, eldorado, grandorado en I'm special de muze.
Heb wel een foto van haar maar niet echt een standfoto
[ [url=m/WguLOO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Brigitte_D schreef:Welke hengst zouden jullie gebruiken op deze merrie:
Sam R x Voltaire
Elite
1,63 m
Iets neerwaarts gebouwd
Moet vergroten, goed/makkelijk karakter meegeven en hoeft niet bloederiger.
Merrie heeft al veulens van Dexter r, emir r, eldorado, grandorado en I'm special de muze.
Heb wel een foto van haar maar niet echt een standfoto
[ [url=m/WguLOO.jpg]Afbeelding[/url] ]