Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Vulina schreef:Heel fijn FF! Leuk, Mansion![]()
Wij hebben vandaag 1 gedekt met Mobil en gisteren 1 met Jovian. De Fürst Dior zat er heel mooi in met een kloppend hartje.
Minola was helaas niet drachtig voor de 2de keer Fürst Dior..
Boedha_1981 schreef:Vulina schreef:Heel fijn FF! Leuk, Mansion![]()
Wij hebben vandaag 1 gedekt met Mobil en gisteren 1 met Jovian. De Fürst Dior zat er heel mooi in met een kloppend hartje.
Minola was helaas niet drachtig voor de 2de keer Fürst Dior..
Hmm heb al meer ellende gehoord met Fürst Dior... Ga je het nog een 3e keer proberen of kies je voor een andere hengst?
yvonnepuntnl schreef:Boedha_1981 schreef:
Hmm heb al meer ellende gehoord met Fürst Dior... Ga je het nog een 3e keer proberen of kies je voor een andere hengst?
Ik zie anders heel veel Furst Dior veulentjes voorbij komen op FB.
Ik had de mijne er vorig jaar bij de 2e keer insemineren drachtig van.
Michelle5418 schreef:Vandaag mijn merrie verhuisd naarhuis toe. Staat nu samen met een ruin. Iemand ervaring met een drachtige merrie (43 dagen) die dus tegen de ruin loopt te gillen? Ze trapt met dr voorbeen, en gaf in het begin ook een paar keer trap met haar achterbeen. Ook als er 1 plasde ging de ander er weer over heen plassen, en zo een paar keer aan toe. Nu gilt ze niet meer, en staan ze heel lief naast elkaar..![]()
Is dit puur gedrag omdat ze elkaar niet kennen of? Ga haar wel nog eerdaags voor ze zekerheid laten scannen.
kevinsky schreef:Michelle5418 schreef:Vandaag mijn merrie verhuisd naarhuis toe. Staat nu samen met een ruin. Iemand ervaring met een drachtige merrie (43 dagen) die dus tegen de ruin loopt te gillen? Ze trapt met dr voorbeen, en gaf in het begin ook een paar keer trap met haar achterbeen. Ook als er 1 plasde ging de ander er weer over heen plassen, en zo een paar keer aan toe. Nu gilt ze niet meer, en staan ze heel lief naast elkaar..![]()
Is dit puur gedrag omdat ze elkaar niet kennen of? Ga haar wel nog eerdaags voor ze zekerheid laten scannen.
Mijn merrie vertoonde de gehele dracht 'hengstig' gedrag tegen onze ruin. Piepen, plassen, continu opzoekenAlleen hij dekte haar niet. Wat ie wel met de lege merries doet
Gefeliciteerd Umeo!! Ik ben benieuwd na de droog foto's
Elisa2 schreef:Gefeliciteerd EDE, heb je een foto?