Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mer1980 schreef:Het is best gezellig om met Mark sushi te eten hoor![]()
Gisteren mijn merrie (Rubinson X Balzflug) drachtig gescand van Ceasar ter Linden. Wil gewoon een bont dressuurveulen fokkenIk heb een lange merrie met korte pootjes uit een top sport lijn met goed achterbeen. Dus als Ceasar gewoon alleen zijn maat en kleur door geeft hoeft ie verder niets te doen
![]()
![]()
kevinsky schreef:Mer1980 schreef:Het is best gezellig om met Mark sushi te eten hoor![]()
Gisteren mijn merrie (Rubinson X Balzflug) drachtig gescand van Ceasar ter Linden. Wil gewoon een bont dressuurveulen fokkenIk heb een lange merrie met korte pootjes uit een top sport lijn met goed achterbeen. Dus als Ceasar gewoon alleen zijn maat en kleur door geeft hoeft ie verder niets te doen
![]()
![]()
Ik heb ook een stiekem liefde voor bonte paarden. Maar een kwalitatief goede homozygote hengst vinden is best lastig.
Had ook stiekem vorige jaar aan Cesar gedacht. Maar mijn merrie is een Osmium(ferro) x Dutchboy x Purioso. Dat werd wel erg veel inteelt![]()
En nu ook super tevreden met mijn fontaine. Dit heeft wel voldoende wit gekregenHaar entropion is trouwens vanzelf verdwenen met zalven
KahluaB schreef:Gefeliciteerd E-D-E!![]()
Gelukkig is het goedgegaan ,maar daarvoor doe je je merrie geen birth alarm om !
Geen foto ..?
Vulina schreef:Ik ent tegen influenza en rhino, en stel dat ook verplicht op stal.
1x droes geënt, en wat kregen we? Droes.
Rhino werkt wel hoor Jan, maar het sluit het niet uit. Maar zoals wij; 20+ drachtige merries, heb je bij een uitbraak grote kans dat het bij 1 of 2 blijft, en zonder enten gaat zo goed als zeker 95%.. Daarbij, nu heb ik het gevoel dat ik doe wat ik kan..