Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s0173957 schreef:Hier is de San Amour nog eens bevestigd drachtig van Las Vegas.
Ik ben niet de allergrootste fan van de hengst zelf maar ik denk dat hij top past bij de merrie.
En is niet net dat wat je als fokker moet beogen?
E_D_E schreef:s0173957 schreef:Hier is de San Amour nog eens bevestigd drachtig van Las Vegas.
Ik ben niet de allergrootste fan van de hengst zelf maar ik denk dat hij top past bij de merrie.
En is niet net dat wat je als fokker moet beogen?
Vorig jaar met exact dezelfde gedachtegang met hem gedekt.
Wij hebben dit jaar een las vegas uit onze Franklin, beste veulen dat ze al gegeven heeft. Wel echt een hengst, brutaal en nergens bang voormaar wij zien ook wel fan van paarden met "Bordeauxlijnen"
Hier 4 bevestigd drachtig.
Proud james
Succession
Elastic
Denver
Vandaag 2de drachtcontrole van One Million.
Ondertussen nog drachtig gescand van Sarai en O toto. Onze Gribaldi was de Pjethro op 6weken kwijt
Larislaatje schreef:ohh je hebt gedekt met elastic wat leuk. op wat voor merrie heb je hem gebruikt?
baudyh schreef:Leuk E D E ik heb er ook een drachtig van Denver.
Heb het nog niet veel gehoord die hem gebruikt hebben.
E_D_E schreef:Hier 5 bevestigd drachtig.
Proud james
Succession
Elastic
Denver
One Million
E_D_E schreef:Geen Pjethro veulen volgend voor ons. Hebben onze merrie gisteren laten inslapen, echt poedersuiker.
Ze had nog een veulen aan de voet van 2maand.
Onze andere veulens zijn allemaal nog te klein om mee te spenen. We hebben een onderdanige jaarling, we hopen dat die haar gezelschap kan houden. Heb alleen schrik voor het grootteverschil tussen de 2.
E_D_E schreef:Geen Pjethro veulen volgend voor ons. Hebben onze merrie gisteren laten inslapen, echt poedersuiker.
Onze andere veulens zijn allemaal nog te klein om mee te spenen. We hebben een onderdanige jaarling, we hopen dat die haar gezelschap kan houden. Heb alleen schrik voor het grootteverschil tussen de 2.
Elisa2 schreef:Oh wat triest, hoe kwam dat? Hopelijk gaat het goed met de jaarling.
Suzanne F. schreef:Ach wat sneu zeg! Hoe komt dat zo? Ga je het veulen nog de fles geven of vervroegd spenen met veulenbrokjes? Heel veel sterkte, wat een verdrietig nieuws.