Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
palousa_boy schreef:Hier had de pony niet heel veel meer uier en een klein beetje hars de dag voordat het veulen kwam![]()
Vorig jaar had de eerste pony nieteens hars en stond er ineens een veulen naast de 2e was iets duidelijker maar ook niet enorm.
Als ik dat vergelijk met ons trekpaard die dagen lang melk langs haar benen had lopen zou je bijna zeggen dat de pony's veel te vroeg zijnMaar het is slechts een paar dagen
!
Icecrystal schreef:palousa_boy schreef:Hier had de pony niet heel veel meer uier en een klein beetje hars de dag voordat het veulen kwam![]()
Vorig jaar had de eerste pony nieteens hars en stond er ineens een veulen naast de 2e was iets duidelijker maar ook niet enorm.
Als ik dat vergelijk met ons trekpaard die dagen lang melk langs haar benen had lopen zou je bijna zeggen dat de pony's veel te vroeg zijnMaar het is slechts een paar dagen
Gaven de merries, die zonder fors uier bevielen, wel melk van te voren? Als in; kon je de pH testen?
Wat heerlijk om zo te knuffelen Nieky! Ik kan niet wachten![]()
Romee sluit zich aan bij de pleeborstel trent!
[ Afbeelding ]
Natuurlijk gaat de rest goed hier, er is al een veulen en merrie overleden, dat is wel weer genoeg ellende toch. De rest gaat gewoon goed hoor!
Hoe sneu de situatie ook is nu

heb zo’n gevoel dat de trut ons gaat verrassen.
alles is al een tijd ‘klaar’ behalve uier/kegelen maar goed dat kan snel gaan.
vandaag grotere uier maar ook een waarschuwing toen ik er aan kwam. Kwam ook niks uit.
buik is wel ineens erg gezakt dus als mijn man morgen belt als hij gaat checken ga ik ook niet uit de lucht komen vallen ondanks dat ze zelf weinig onrust of ongemak toonde. Integendeel, ze oogde happyer vandaag. manlief is officieel ongerust dat er een merrie uit komt.
(mij maakt het niks uit. Gewoon gezond is waar ik op hoop.)
hopelijk wacht Lilly nu nog 2 dagen! Klinkt wel alsof het al lekker dichtbij komt.
wat staan ze lekker in het zonnetje. Ja Chablis begint
ze zien er happy uit
je zal wel beetje moe zijn met alle flesjes melk. Lukt je dat een beetje qua werk ? Gelukkig heb je een heel betrokken familie. Minthe haar kleine ziet er ook heel gaaf uit.
sommigen geven duidelijker de geboorte aan dan anderen.