Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
s0173957 schreef:Hier miserie en kloteservice van de hengstenhouder.
Opeens laten ze me doodleuk weten dat ik voor morgen geen sperma kan krijgen. Dan had ik zaterdag al moeten bestellen om dan sperma van 2 dagen oud te krijgen .
Staat nergens op de website en hebben ze me telefonisch niet verteld.
Merrie deze morgen, vlak voor ik belde, afgespoten om morgen te insemineren en dan krijg ik geen sperma vast...
Da's een cyclus naar de kloten!
Kriel schreef:s0173957 schreef:Hier miserie en kloteservice van de hengstenhouder.
Opeens laten ze me doodleuk weten dat ik voor morgen geen sperma kan krijgen. Dan had ik zaterdag al moeten bestellen om dan sperma van 2 dagen oud te krijgen .
Merrie deze morgen, vlak voor ik belde, afgespoten om morgen te insemineren en dan krijg ik geen sperma vast...
zoiets is mij helaas ook gebeurd, de koerier had er geen zin meer in op Bevrijdingsdag en is maar naar huis gegaan.Morgen weer een dag zal ie wel gedacht hebben.
De hengstenhouder was echter zo lief om om 20.30, nadat we geconstateerd hadden dat toch echt niet meer zou komen, mijn backup hengst nog te laten springen.
Verser dan vers kon het dus niet......maar toch wel balen dat je niet je nummer 1 keuze kunt gebruiken.
Er was al twee keer een cyclus gemist en had daar ook niet zo heel veel zin meer in.
KahluaB schreef:Is het veulen zoals je je verwacht/ gehoopt had Babootje ? Lijkt goed !Ik ben wel benieuwd naar duidelijkere fotos..
s0173957 schreef:Hier miserie en kloteservice van de hengstenhouder.
_Lorette_ schreef:5 merries bij dezelfde hengst? Dat hoor je niet vaak. Maar erg vervelend als je het niet op het juiste moment kunt krijgen...
Wij gaan t.z.t. eens met de merrie op pad om te kijken hoe ze echt in de cyclus zit. Ik heb wel een idee, maar bevestig het liever met een echo. Het wordt weer een uitdaging om het op en neer rijden voor scan/inseminatie te combineren met werk. Ik vraag me altijd af hoe de gewone particulier met een kantoorbaan dat voor elkaar krijgt.
janderegelaa schreef:_Lorette_ schreef:5 merries bij dezelfde hengst? Dat hoor je niet vaak. Maar erg vervelend als je het niet op het juiste moment kunt krijgen...
Wij gaan t.z.t. eens met de merrie op pad om te kijken hoe ze echt in de cyclus zit. Ik heb wel een idee, maar bevestig het liever met een echo. Het wordt weer een uitdaging om het op en neer rijden voor scan/inseminatie te combineren met werk. Ik vraag me altijd af hoe de gewone particulier met een kantoorbaan dat voor elkaar krijgt.
Nou, door de DA gewoon aan huis te laten komen.
_Lorette_ schreef:5 merries bij dezelfde hengst? Dat hoor je niet vaak. Maar erg vervelend als je het niet op het juiste moment kunt krijgen...