De anderen ook gefeliciteerd met de veulens. Fijn als ze er allemaal gezond naast staan en de merrie ook prima gaat.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
yvonnepuntnl schreef:LETS schreef:[ [url=m/1WZEM7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanochtend in de wei geboren! Merrieveulen v. Don Olymbrio x ZhivagoSuper gelukkig mee!
Hoe is het met deze dame?
De mijne (Don Olymbrio) is afgelopen zondag geboren.
Op de foto is ie 3 dagen oud:
[ [url=m/4N9I5O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moeder is een Everdale.
yvonnepuntnl schreef:Ja klopt Lorette, ik heb Evita nog. Vorig jaar gedekt met First Toto, was drachtig, maar eind september helaas niet meer.
Ben nu ook bezig om haar te dekken, maar valt nog niet mee. Is 1 keer mooi hengstig geweest, maar ovuleerde met een 'bloedei' om vervolgens niet meer hengstig te worden
s0173957 schreef:Hier miserie en kloteservice van de hengstenhouder.
Opeens laten ze me doodleuk weten dat ik voor morgen geen sperma kan krijgen. Dan had ik zaterdag al moeten bestellen om dan sperma van 2 dagen oud te krijgen .
Staat nergens op de website en hebben ze me telefonisch niet verteld.
Merrie deze morgen, vlak voor ik belde, afgespoten om morgen te insemineren en dan krijg ik geen sperma vast...
Da's een cyclus naar de kloten!
s0173957 schreef:Hier miserie en kloteservice van de hengstenhouder.
Opeens laten ze me doodleuk weten dat ik voor morgen geen sperma kan krijgen. Dan had ik zaterdag al moeten bestellen om dan sperma van 2 dagen oud te krijgen .
Staat nergens op de website en hebben ze me telefonisch niet verteld.
Merrie deze morgen, vlak voor ik belde, afgespoten om morgen te insemineren en dan krijg ik geen sperma vast...
Da's een cyclus naar de kloten!