Allebei gefeliciteerd! En die gelderse merrie poeh daar heb je een mooi dier aan zeg!
Moratoetje
Geplaatst: 31-07-12 09:47
Iedereen gefeliciteerd! Ik heb het stamboompapier van merrie al een paar weken terug, ze heeft wel een nieuw papier ondanks dat ze nu niet opgenomen werd. Maar ik zag het omdat de schofthoogte nu was ingevuld.
FF offtopic: afgelopen zaterdag hadden wij de CMK van het New Forest in Ermelo (is ongeveer hetzelfde als de NMK van het KWPN). Onze Forester mocht er heen, ze liep mee in de rubriek 3jr merrie grote maat. Ze is ster geworden en ze plaatste zich voor de finale. Uiteindelijk is ze 4e geworden , ze kreeg ook fantastisch commentaar mee oa. een uitmuntende draf! Ben echt supertrots op haar, ze is gewoon 4e van Nederland en dat van de 28 pony's, die overigens allen ster werden. Het was een kwaliteitsvolle rubriek.
Elsini is naar de CK in Bunschoten geweest. Ik was op vakantie dus ben er niet bijgeweest. Helaas ging het niet zo goed, aan de hand laat ze zich minder zien dan vrij. Ze was laatste van haar groep maar wel voorlopig keur, daar ben ik erg blij mee. Omdat ze al prok goedgekeurd is wordt ze bij een goede ibop op Z1+1 elite.
Nadat ze terug is gekomen is ze lekker de wei in gegaan waar ze nu nog staat. Zodra ik ben bevallen ga ik haar weer oppakken. Dit doen we dan een half jaar en daarna is het tijd voor haar 1e veulen.
Wat ik wel jammer vindt is dat ik nergens foto's terug kan vinden van de keuring en de ck. Ik had graag van haar een foto gewild van de keuring.
Voor de rest iedereen gefeliciteerd met de predikaten.