Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carola schreef:Immii clarr, ja, een (of meer) embryo's verkopen is ook zeker een optie en ik denk dat ze interessant genoeg zijn. Maaaaaar.... ik ben niet zo'n goede verkoper en ben veel te bang dat ik net dat hele aparte, goede merrieveulen ga verkopen dan.
Ik geloof dat mijn grootste probleem is dat ik moeilijk afscheid kan nemen, haha!
moner schreef:[ [url=m/eYhlG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Glamourdale ook ster geworden, helaas de ibop niet gehaald, werd gezegd een uitloop van 15 minuten, werd een uur en toen was ze alleen in de groep hebben ze een half uur allerlei extra's gevraagd aan een merrie die compleet leeg was, ze mistte de go.
we hebben een klacht ingediend
moner schreef:[ [url=m/eYhlG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Glamourdale ook ster geworden, helaas de ibop niet gehaald, werd gezegd een uitloop van 15 minuten, werd een uur en toen was ze alleen in de groep hebben ze een half uur allerlei extra's gevraagd aan een merrie die compleet leeg was, ze mistte de go.
we hebben een klacht ingediend
GJ9 schreef:Wat leuk dat ze dat doen. Is dat per regio verschillend?
Ik heb nooit wat gehad, zowel niet bij preferent als bij prestatie van mijn merrie als eigenaar, en de fokker heeft dat ook niet gekregen.
Suzanne F. schreef:Ik snap het ook niet. Uitnodiging kwam van Zuid-Holland, dus CK Heerjansdam. Daar heb ik de merrie in 2005 ook voorgebracht dus op zich wel leuk om daar bijna 20 jaar later weer terug te zijn. Maar waarom ik uitgenodigd ben snap ik ook niet. Ik wist niet dat dit werd gedaan. Merrie is daar wel reservekampioene geworden toen dus misschien dat ze het daarom doen, geen idee.