Ja vind ik echt leuk, hij staat bij een of andere Zweedse influencer maar is een hele leuke dame.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oehlala schreef:wat een leuk veulen!
De mijne begint nu ook iets uier te maken, ben benieuwd. gisteren het dekbewijs binnen gekregen. Dit is van het BWP, maar wil mijn veulen eigenlijk bij Zangersheide registreren, kan dat dan gewoon?
Dakario schreef:Oehlala schreef:wat een leuk veulen!
De mijne begint nu ook iets uier te maken, ben benieuwd. gisteren het dekbewijs binnen gekregen. Dit is van het BWP, maar wil mijn veulen eigenlijk bij Zangersheide registreren, kan dat dan gewoon?
Dan moet je gewoon mail sturen naar Bwp met de nr van dekcertificaat en vragen voor papieren versie. Daarmee kan je je veulen in zangersheide inschrijven
Oehlala schreef:Dakario schreef:wat een leuk veulen!
Dan moet je gewoon mail sturen naar Bwp met de nr van dekcertificaat en vragen voor papieren versie. Daarmee kan je je veulen in zangersheide inschrijven
Is dat anders dan de papieren die ik nu gekregen heb? Ik heb nu een setje papieren met van die gaatjes aan de zijkant ontvangen.
Myrthee_ schreef:Iorrr schreef:Dit is al dag 4...
Die van mij deed dit twee weken, daarna weer een week of 2 niks en daarna nog twee weken voor het veulen er eindelijk was.
Dit jaar mag haar dochter voor het eerst, hoop dat dat niet zo'n fokmerrie wordt.