Even offtopic: Wij hadden vandaag de Regionale Keuring van het New Forest te Sint-Oedenrode en onze 3-jarige Arendsnest's Caramella is algemeen kampioen van de 3-jarige merries geworden Ben zo trots op mijn kleine topper Over twee weken is de Centrale Keuring, hopelijk doet ze het daar ook zo goed!
Een leuk topic om mee te lezen, ik ben van plan om in de toekomst ook actief te zijn in de fokkerij, dus ook keuringen. Leuk om al jullie ervaringen te lezen
Vandaag nog mensen in Dronten geweest? Wij zijn wel geweest maar zonder paard, die had lomp gedaan en een lelijk wondje op d'r been. Maar nu goed voorbereid voor volgend jaar Veel stermerrie's gezien! Was leuk!
Riri94
Geplaatst: 18-07-12 18:55
Suzanne F. schreef:
Als je met een KWPN-er wilt wel ja.
Ja kwpn, ik ben alles een beetje aan het bekijken van hoe en wat. Maar ik heb al een mooi merrie veulen gezien, van voicexcontangoxnimmerdor. Maar het heeft nog niet echt haast
_Ananas_, ik ben nog in Dronten geweest, was helpen met een stal . 8 paarden mee (4 springen, 4 dressuur) alle 8 ster en voorlopig keur, de springkampioen, dressuur kampioen, en de dressuur kampioen van flevoland.. zeer geslaagd dus!
Margriet, is niet mijn eigen hoor die gister heeft gelopen, zij moet volgende week. Al zou nmk leuk zijn, ik ga er niet vanuit dat ze daar naar toe mag hoor
Ytjuuuh
Geplaatst: 19-07-12 17:57
Wij zijn weer terug gekomen van de centrale keuring in Warga met een Keur merrie! Helemaal trots! Nog meer mensen die vandaag in Warga zijn geweest?