Lijkt me wat lastig simuleren thuis
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lijkt me wat lastig simuleren thuis
misterA schreef:Dergelijke testen zijn al eerder gedaan. Ik meen dat over dit onderwerp, dus ook fokwaarde voor karakter , een artikel stond in ids, sept/oct 2007.
Momenteel loopt eenvan onze 4-jar. merries de eptm.
A.s. vrijdag wordt er in de pauze van de tussenbeoordeling, uitleg gegeven over de karaktertest.
Tot die tijd blijft het, wat mij betreft, nog gissen.
Edit; het valt me op dat ieder jaar het aantal merries met een prok certificaat ,die deelnemen
aan de eptm, toeneemt.
Het zijn ook vaak merries van ervaren fokkers.
oke, ik dacht toch echt dat we het hier in dit topic over Anky en Astrid hadden vandaar mijn verwarring, wat voor een 4 jarige is dat die nu de eptm loopt? Misschien leuk om dit 'Z'-tje ook in dit topic mee te nemen, het gaat toch over de paarden van misterA
haan schreef:oke, ik dacht toch echt dat we het hier in dit topic over Anky en Astrid hadden vandaar mijn verwarring, wat voor een 4 jarige is dat die nu de eptm loopt? Misschien leuk om dit 'Z'-tje ook in dit topic mee te nemen, het gaat toch over de paarden van misterA
shan schreef:Dus ook al heeft ze geen grote kans om te slagen, ben ik nog geintereseerd in het hele verloop.
haan schreef:Is er al weer een update? Is er al een tussenbeoordeling geweest?
surcas_amber schreef:Weet misschien ook iemand het adres waar in alblasserdam de keuring is?
Kan het echt nergens vinden en zal super geholpen zijn!
groetjes