De Don Romantic spreekt mij ook wel aan zo vanaf de foto.
De rest kan me zo niet heel erg bekoren, maar ik ga ze maar eens in het eggie bekijken voor een betere indruk

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
petraaken schreef:Die Scandic lijkt op de foto's niet echt soepel uit te zitten gangen te hebben.
petraaken schreef:Die Scandic lijkt op de foto's niet echt soepel uit te zitten gangen te hebben.
youngster schreef:Zhivago heb ik een tijd geleden al eens gezien. Lijkt echt een heel goed paard te gaan worden
De Don Romantic spreekt mij ook wel aan zo vanaf de foto.
De rest kan me zo niet heel erg bekoren, maar ik ga ze maar eens in het eggie bekijken voor een betere indruk
youngster schreef:Gelukkig maar
Aimee schreef:misterA schreef:klein EN beknopt, loopt ook zo
Prima dat het kwpn ook anders gefokte hengsten test, kunnen we de verschillen met al die
jazzen en kracks ook zelf bekijken.
Anders gefokt? Hij komt notabene uit de moeder van Krack C. Tenzij je niet vies bent van inteelt, kun je hem niet eens gebruiken op de Krack-merries. Bovendien is het toch best handig om ook ander bloed binnen het bestand te hebben... voor als je nog verder wilt fokken met je Jazz- en Krack-merries
mbkaatje schreef:petraaken schreef:Die Scandic lijkt op de foto's niet echt soepel uit te zitten gangen te hebben.
Hij kijkt ook niet prettig en hij hangt.
misterA schreef:Ja anders gefokt
Dat kan je het beste zien bij de Don Schufro.
Krack C of deze. Dat is het verschil. En dan praat ik niet over een klein beetje.
Gelukkig heb ik veel Ferro-bloed in mn merries, dus ik kan nog even vooruit met Krack en Jazz.
Aimee schreef:misterA schreef:Ja anders gefokt
Dat kan je het beste zien bij de Don Schufro.
Krack C of deze. Dat is het verschil. En dan praat ik niet over een klein beetje.
Gelukkig heb ik veel Ferro-bloed in mn merries, dus ik kan nog even vooruit met Krack en Jazz.
Ach die arme ziel heeft thuis anders gefokte paarden staan
eebaatje schreef:Ben erg benieuwd of iemand de Special heeft zien lopen?
misterA schreef:Ach, dat je het nog niet is opgevallen, maar hengsten als Gribaldi, Weyden en straks Don Schufro,,
zijn nauwelijks in staat een goedgekeurde zoon te leveren.![]()
Dus ik moet wel met Krack en Jazz en niet te vergeten Contango verder.
FloortjeM schreef:wat denken jullie over de rubiquil x matador?
Aimee schreef:[
De Don Romantic spreekt me erg aan, zou inderdaad nog wat jeugdig kunnen zijn.
ceasario schreef:Valt naar voren.
Aimee schreef:ceasario schreef:Valt naar voren.
Dat doen ze allemaal, ze zijn dan ook drie jaar oud
petraaken schreef:FloortjeM schreef:wat denken jullie over de rubiquil x matador?
mij bevalt hij wel. Ik heb hem slechts als veulen gezien en vond het toen al een mooi beestje maarja een veulen is nog geen volwassen paard hé.
Aimee schreef:Die heb ik een stuk helderder in m'n inbox staan![]()
Hij kan vast ook minder ongelukkig staan