gomir schreef:Is niet van mij hoor, ik ga alleen mee om te helpen(wilde toch al gaan kijken). Is de nummer 70, vlak voor die van jullie dus(dat zal dan wel 73 zijn denk ik).
Klopt t is nr. 73.
Dan zie ik je wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gomir schreef:Is niet van mij hoor, ik ga alleen mee om te helpen(wilde toch al gaan kijken). Is de nummer 70, vlak voor die van jullie dus(dat zal dan wel 73 zijn denk ik).
JW18 schreef:Ik ben er vandaag geweest. Ik vind de hengsten tegenvallen. Veel hengsten bewegen matigjes en veel zware en ouderwetse hengsten met weinig kap voor een dressuurpaard.
Zaterdag ga ik misschien nog even kijken bij het nrps. Hoe laat begint dat?
, nou als dat een selektie onderdeel gaat worden moeten ze nog jonger beginnen met de training
sarabande schreef:
Een 2 1/2 jarige met kap, nou als dat een selektie onderdeel gaat worden moeten ze nog jonger beginnen met de training
Ik heb nog wel wat tegoed, toch 

Jan_VT schreef:Er is al een Special D door zie ik! Kwamen die normaal niet de 14e ...?

arie53 schreef:(...) zoals Gal en Minderhoud fokken.Citaat:Ik geloof niet dat die wat kunnen fokken.
Citaat:Ach via adoptie kan het wel. Ik zou het wel leuk vinden als er donkere persoon met een afrikaanse afkomst met de naam 'Haed' op een verre nakomeling van Jazz of Krack C rijd...
Kajanus schreef:Is er maandag nog iemand die foto's gaat maken??? en/of woensdag??
shan schreef:Kajanus schreef:Is er maandag nog iemand die foto's gaat maken??? en/of woensdag??
Ik ga woensdag, als manlief meegaat (op dit moment wel) maakt hij foto's.
Welk nr. heeft jouw hengst? kan hij daar ook even een paar plaatjes van schieten.
shan schreef:We houden het in de gaten.
adnil35 schreef:@ Kajanus,
ik ga woensdag dus ook en neem mijn digi ook mee. Ik zal een poging wagen tot foto's maken, maar verwacht er niet te veel van
Kajanus schreef:Is er maandag nog iemand die foto's gaat maken??? en/of woensdag??
Antoinette schreef:Maar welk dier wil je graag op de foto zien?
Suzanne F. schreef:Haar eigen neem ik aan..