Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bambi76 schreef:Iemand in Maren Kessel geweest en heeft de Sandreo x Oscar gezien?
Venetia schreef:Ja, de meeste veulens die voor de hoge bedragen lijken weg te gaan, zijn vooraf verkocht en zijn opgejut voor reclame van de hengst. Dat is eerder in dit topic al aan bod gekomen.
Frons bij ieder veulen boven de 10.000 euro je wenkbrauwen. Het kan natuurlijk wel echt betaald worden, maar dat gebeurt maar weinig. Wij kregen ook een opjut aanbod maar zijn er niet op ingegaan.
CarolineP schreef:Hoe werkt dat dan? Zo van : X koopt het veulen voor een bepaald bedrag en biedt op een veiling het dubbele? En heeft het veulen dan voor de eerder afgesproken prijs?
Citaat:Wat ze onderling regelen, blijft altijd gokken, misschien is het veulen eerder gekocht voor de helft, maar meer kan ook nog.........
Sjappie schreef:Dit is echt hilarisch!! Dit verzin je toch gewoon niet?! Eigenlijk gewoon een belachelijke situatie en knap waardeloos ook.
Beber schreef:stel dat het veulen voor veel meer wordt afgeslagen...
anssjuh schreef:Ja dat was ook de bedoeling maar Schep dacht dat hij het veulen had. Dat ze het veulen bij zijn bod hadden afgeslagen, maar dit was niet zo gebeurt. Schep had het veulen eerst voor meer geld gekocht. Hij moet nu dus veiling kosten betalen en de fokker van het veulen. Dit kost hem dus een hoop geld zonder dat hij een veulentje heeft.
anjore schreef:Dat snap ik even niet. Als het veulen niet naar Schep gaat, hoeft ie toch neem ik aan ook niet de veilingkosten te betalen??
En het verschil in veilingprijs en eerder geboden prijs aan de fokker neem ik aan?
Wel misschien nog veel geld en geen veulen dus
.