Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mayday schreef:Welk nummer was dat?
mayday schreef:Heb ik denk ik op de foto
mayday schreef:Zal hem ff uploaden.
haan schreef:ART_UMA schreef:Hier mijn fotos van de santano veulens op stand. De video duurt wel weer ff. http://www.mijnalbum.nl/Album=JCUDRC4X
Oei, die vallen mij op de foto's nog niet mee, op een paar na zijn de rugjes goed gezonken
mayday schreef:En nr.4 in actie!
omaxje schreef:met betrekking op mijn veulen (= BLOOMINGDALES H, NR. 4) bedoel je dit?
Venetia schreef:Veulens vallen me tegen. Alleen nummer 15 vind ik een mooi veulen. Jammer want hij leek me nog wel geschikt voor een merrie met een goed achterbeen, maar ik heb echt het idee dat hij het model niet verbetert..
mayday schreef:omaxje schreef:met betrekking op mijn veulen (= BLOOMINGDALES H, NR. 4) bedoel je dit?
Nee ik denk niet dat dat speciaal betrekking heeft op jouw veulen,maar ze heeft die foto ff voor jou geplaatst.
Ik zag bij Santano zef op stal ook wel een "vreemde sprong" trouwens.
Enne geen dank hoor
Venetia schreef:@ maydayEr lopen een paar mooie moeders bij, ik vind sommige veulens echt achteruitgang ten opzichte van de moeder, de ruglijn is niet alleen erg gezonken en weinig bespierd maar ze hebben ook niet echt een heel rijk en machtig front, en het kruis is zonder uitzondering hoog. De beste veulens vind ik de veulens die erg op hun moeders lijken!
Wil natuurlijk niks zeggen over hoe ze het straks in de sport gaan doen, begrijp me niet verkeerd, misschien worden het wel toppers. Maar zo spreken ze me niet zo aan.
Jammer, want ik zat er echt over te denken hem te gebruiken op mijn merrie.
mayday schreef:Venetia schreef:@ maydayEr lopen een paar mooie moeders bij, ik vind sommige veulens echt achteruitgang ten opzichte van de moeder, de ruglijn is niet alleen erg gezonken en weinig bespierd maar ze hebben ook niet echt een heel rijk en machtig front, en het kruis is zonder uitzondering hoog. De beste veulens vind ik de veulens die erg op hun moeders lijken!
Wil natuurlijk niks zeggen over hoe ze het straks in de sport gaan doen, begrijp me niet verkeerd, misschien worden het wel toppers. Maar zo spreken ze me niet zo aan.
Jammer, want ik zat er echt over te denken hem te gebruiken op mijn merrie.
Ik denk dat je Omaxje bedoeld
Venetia schreef:DIe heb ik vast over het hoofd gezien![]()
Leuk veulen