Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:De C.K Zuid-Holland Heerjansdam: De Jazz kampioen en 4 door naar de NMK! Maar liefst 13 Voorlopig Keur. De Jazz x Ferro, de San Remo x Gribaldi, de volle zus van Verlia; Gribaldi x Wellington en de Krack x Ferro gaan naar Ermelo.
Mijn persoonlijke voorkeur ging net iets meer uit naar de San Remo. Iets meer mijn type paard. Een kwestie van smaak dus 
Citaat:Bij de vierjarigen zaten mooie paarden tussen. Totaal zijn er daar 8 van door.
2 merrie's, 4 ruinen en 2 hengsten. Het hoogst behaalde punten, 77, werd behaald door de hengst Vidol-Point (v. Ferro) gereden door Vienna Romp.
Van de vijfjarigen waren er slechts 6 door.
1 hengst, 2 ruinen en 3 merries.
De punten weet ik van deze paarden niet.
Suzanne F. schreef:Vlicka niet door?
Jee das echt een goede merrie. Hmm misschien maar goed dat ik niet meegedaan heb met Votje dan....

amati schreef:Heeft er iemand de kampioen van de veulens gezien??
Het is een merrie veulen van Houston uit een merrie van Michelangelo, en nog belangrijker is er toevallig een fotograaf daar geweest die dan ook nog toevallig een foto heeft van het veulen????
Dat veulen is van vrienden...
Kijk over een tijdje even op melissen.net en daar zal ze wel tussen staan. Wrs komt ze dan ook wel in de ids. Merilyn schreef:Trudy: Jouw merrie zou toch ook meedoen aan de pavo-cup?
Merilyn schreef:Trudy: Jouw merrie zou toch ook meedoen aan de pavo-cup?