Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mistral schreef:@Arie53; hoezo triest?
zo op de foto vind ik het er wel spectaculair uit zien.
Basvdv schreef:
Spectaculair is niet altijd goéd...

) en voor de duidelijkheid: Westpoint werd hier net aangejaagd met een rammelblikje (de foto waar hij gemonsterd wordt).
Tolstoj schreef:Ik mocht na 3 maanden niet meer rijden en je springt niet de dag na de bevalling weer op je paard. ....
En het was vast niet de eerste keer dat ze er weer op klom 
Welk eindexamen? 
mistral schreef:Zou je het dan aan me uit willen leggen, misschien jouw mening onderbouwen want nu kan ik je niet meer volgen

Samsam schreef:
hoe zit het met deze draf?
arie53 schreef:Triest zoals dit paard beweegt.
arie53 schreef:Samsam schreef:
hoe zit het met deze draf?
Ligt dat aan het paard of aan de ruiter?

CGJ12 schreef:arie53 schreef:Triest zoals dit paard beweegt.
In het land der éénogigen denkt de blinde het meeste te kunnen zien.......

Mireille1970 schreef:Maar jaarlijks ook de hengstenkeuring bekijkend in Frankrijk Belgie en Duitsland moet ik zeggen dat we maar eens nog trotser moeten zijn op het KWPN... want DAAR is het zooooooooo krom en chauvinistisch...
ceasario schreef:Mireille1970 schreef:Maar jaarlijks ook de hengstenkeuring bekijkend in Frankrijk Belgie en Duitsland moet ik zeggen dat we maar eens nog trotser moeten zijn op het KWPN... want DAAR is het zooooooooo krom en chauvinistisch...
Gewoon door Polderen.![]()
een andere woord is daarvoor ellelang OH-ren.
Mireille1970 schreef:Had maar gekeken naar Ferro aan een touwtje, DAN had u het antwoord geweten
Maar jaarlijks ook de hengstenkeuring bekijkend in Frankrijk Belgie en Duitsland moet ik zeggen dat we maar eens nog trotser moeten zijn op het KWPN... want DAAR is het zooooooooo krom en chauvinistisch...
sarabande schreef:
De meeste mensen die hier hun gal spuiten zijn daar nooit geweest. En weten al helemaal niet dat kritiek in de die landen helemaal not done is.
Hier wordt gezonde kritiek door zulke mensen meteen als aanvallen gezien, terwijl het vaak opbouwend bedoelt is en uit betrokkenheid met de eigen fokkerij voorkomt.