Nistria schreef:game boy en uptown zijn ook door!
Super! Goed gedaan van Hans Peter.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nistria schreef:game boy en uptown zijn ook door!
Topaas schreef:is Treffer door?
hendrik2 schreef:5 jr. Uptown, Uphill, Gameboy, Upseven en Uzzo
6 jr. Tolando, Tamarinda, Twinkel, Torricelli en Truppa
Reserves: Ukkie en Tiptop
hendrik2 schreef:nog nergens geloof ik..
marcolemar schreef:Jammer Lynne...
Heb nog steeds niks gehoord van de knhs! Het was wel spannend want ik wist zelf dat het ook een beetje tussen 3 paarden zou gaan (waaronder Uranium) voor die laatste plaats en de reserve.. Ik heb gister 1 van mijn mindere proeven laten zien en dat is erg jammer!! Nadat ik les kreeg ging het veeeel beter.. Ze vonden Uranium wel 1 van de mooiste paarden met de perfecte uitstraling! En de gangen heeft hij maar net wat ik zei.. Ik heb gister in mijn proef zelf niet goed gereden (te gehaast!) Wat ik zelf ook jammer vind is dat Undigo niet door is! Het is dan wel een beetje een boefie maar hij is toch kwpn goedgekeurd en dat is wel het visitekaartje. Ik vond hem gister fijn lopen!
Nistria schreef:O O O wat sneu voor je dat je het op deze manier te weten bent gekomen!
Schandalig vind ik het!
Erg jammer Lynne, nu maar spetteren in Ermelo!
Nistria schreef:is Ermelo niet de regio dan?
Op welk niveau moest je op de selecties voor het WK trainen?
toch wel M niveau?
En de 20e heb ik in Ermelo een selectie voor de Pavo-cup. Nistria schreef:ja dat niveau ligt best hoog ja! ook qua oprichting en gedragenheid.
denk bij jezelf maar; bedankt voor alle tips, ik heb er veel van geleerd en wordt straks lekker ZH kampioen!
). Maar de volgende keer beter !
Rijden komt half augustus pas...
No problem...
Weet alleen niet of er zo vroeg al treinen die kant op gaan...