Nee, dat doet Arie met de moeilijke taal met de Arie die onder dezelfde naam met andere taal post.
[/quote]Is die Arie ook een K.W.P.N. lid, ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[/quote]Sundancer schreef:Karabanda, je moet eens wat aan je kwoots doen. Die zijn beetje f*cked up.
Sundancer schreef:rookgordijntje?
Rookpotten van defensie eerder...?!
karabanda schreef:Is die Arie ook een K.W.P.N. lid, ?
Sundancer schreef:IP check is dat ze dan je "Postcode op internet" checken. Hier kunnen ze ongeveer precies zien waar je woont.
Karabanda, je moet eens wat aan je kwoots doen. Die zijn beetje f*cked up.
KarinvdM schreef:karabanda schreef:Is die Arie ook een K.W.P.N. lid, ?
Arie is ook EASP-goeroe.
karabanda schreef:Dus die arme man heeft het K.W.P.N. licht nog niet gezien
karabanda schreef:[
U bent zeker een man ???
:P
karabanda schreef:
Is die Arie ook een K.W.P.N. lid, ?
) Zannekin schreef:Ik zou gaan met je hengst. Misschien levert het je een dekking op, dan is het toch de moeite (afhankelijk van hoeveel je er eerst moet insteken natuurlijk)....
Moest je je hengst eigenlijk veterinair laten keuren?
Kajanus schreef:Zannekin schreef:Ik zou gaan met je hengst. Misschien levert het je een dekking op, dan is het toch de moeite (afhankelijk van hoeveel je er eerst moet insteken natuurlijk)....
Moest je je hengst eigenlijk veterinair laten keuren?
Ja hij moet ook veterinair gekeurd worden, om maar weer eens op een serieuze vraag in te gaan
sarabande schreef:Goh ga je een avondje wat anders doen jatten ze je naam voor de zoveelste keer, wat origineel nu weer
karabanda schreef:Meid wij als oudere KWPN foksters moeten ook altijd opletten, maar als ik je ergens mee kan helpen geef een gil en ik ben er hoor
:
sarabande schreef:karabanda schreef:Meid wij als oudere KWPN foksters moeten ook altijd opletten, maar als ik je ergens mee kan helpen geef een gil en ik ben er hoor
Ach gussie waar moet je opletten denk je
Pipo schreef:![]()
![]()
:
Volgens mij worden een aantal mensen hier gruwelijk in de zeik genomen
Pipo schreef:Heey Karabanda, je bent wel bijzonder goed op de hoogte of niet![]()
Ja het leek mij leuk om een onhandelbaar paard te gaan fokken die beweegt als een voorbeenlander................maar commercieel zeer verantwoord is
sarabande schreef:Karelbande, ach wat vind je mij toch vreselijk interessant