) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
missmiekie schreef:daar hebben we haar weerheb je gelezen dat lilliputter je niet zo lief vindt(zie vorige blz.. nou ja, ik was het wel met je eens hoor
)
ff teruglezen dan... 
Heeft ze weer geluk...
Om me ff bij MissMiekie aan te sluiten... *kuch* Shira2 schreef:
Precies, deze dekkingen doen nog helemaal niet mee. Dus niet zo'n bijster snuggere opmerking van Gitta 1977.
Ik zal een foto maken van het veulentje en van enkele andere veulentjes als die geboren zijn. Daarvan ken ik 3 mensen dus in totaal kan ik aan foto's van 4 veulens van Velazques in dit seizoen komen. Die van mijn vriendin is de laatste die komt pas in juli.
Shira
liliputter schreef:nee niet echt
) dat niet zo....
.Gitta1977 schreef:maar die opmerking was niet van Liliputter zelf dit keer.
Maar anyway, hij was wel degelijk snugger. Dit is bij mijn weten zijn eerste jaargang veulens... In het jaar van goedkeuring, dus...
)
Gitta1977 schreef:Dus: 9.... = geen 10... Zie bovenstaande opmerking
Maar meestal krijgen ze dan van het kwpn de kans om toch nog aan het aantal veulens te komen het jaar erna, dus helaas, zal het op wacht komen te staan niet zo snel gebeuren
zeker niet als het een nieuwe hengst is, die ''moeten ze eerst de kans geven'' en als ze hem nu al op wacht zetten slaan ze natuurlijk wel een flater, omdat ze hem wel eerst zelf goedgekeurd hebben.
.
liesje23 schreef:Turbo Magic is na de eerste jaargang veulens al op wacht gezet![]()
Dus dat gaat niet op wat je zegt!
liesje23 schreef:Nee Nils, 2006 wordt zn eerste officiele dekjaar!!!
In 2005 hebben er misschien mensen laat in het seizoen met hm gedekt of gedekt voordat ie goedgekeurd was!
Tequiro schreef:In de rij zullen ze er niet voor staan

Gitta1977 schreef:Veel te veel in ieder geval!
Al was het gratis, dan zou ik het nog niet doen denk ik... Arm veulen...
nils schreef:weet iemand eigenlijk het dekgeld van deze GOED GEKEURDE DEKHENGST..?
ceasario schreef:nils schreef:weet iemand eigenlijk het dekgeld van deze GOED GEKEURDE DEKHENGST..?
Heb je een merrie dan?