paulanda schreef:haha oph ja sorry haal ze door elkaar ben bij beide geweest maar bedoelde nu wijdenes idd,en idd de rousseau ook gezien,ook heel gaaf paard!en idd ik bedoelde de crack van marga,wat een beweging!
Ja die merrie viel wel op! En die fokker zat heel erg trots naast ons te wezen, ons allemaal op de merrie te wijzen
Echt heel erg leuk hoeveel plezier die boertjes nog in hun paarden hebben!
Verder heb ik nog wel veel goede merries gezien. Maar er was ook veel kaf aanwezig (twee merries kregen zelfs 50 pnt voor exterieur....). Ik denk over de hele dag genomen, dat 30-35% vd merries ster verklaard is?
parouscha schreef:Wat een prachtige merrie!
Der kont is nog wat plat, maar dat word wel met het trainen bij gewerkt!
Ik vind het echt een mooie merrie, en gaaf bloed, heeft ze braaf karakter, die 2 bijelkaar in de bloedlijn lijkt mij geen makkelijk bloed

Ik heb nog meer foto's van haar tijdens de keuring in deze link staan:
Uranca (Flemmingh x Goodtimes) Ster verklaard in Wijdenes!
Maar idd, er mag meer bespiering op haar lijf (met name kont en hals). Dat gaan we er wel aantrainen 
Flemmingh geeft wel goede karakters door hoor. Goodtimes paarden zijn misschien wat moeilijker. Deze merrie is heel eerlijk maar ontzettend eenkennig! Dat heeft ze echt van haar moeder (Goodtimes draak). Het heeft zeker een maand of 2 geduurd voordat ik 'veilig' de stal in kon komen, zonder dat ze zich omdraaide. Trappen doet ze niet maar ze was gewoon heel erg eenpersoonsgericht.