Idd Odie ik snap de schoft ook niet. Bij de meeste zie ik echt geen schoft hoor, maar misschien heb ik wel gewoon een bril nodig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Odie schreef:maar als je naast Rubi staat dan zie je nergens schoft, Rubi is hartstikke plat, rond en breed daar.

!
...
)...
...
Kaja schreef:Nee, want in tegenstelling tot TS heb jij veel meer gefokt en ken je je pappenheimers......
Waarschijnlijk fok je met selectief (eerder gebruikt) materiaal...
Ik geloof namelijk ook niet dat jij een topper wilt fokken met een merrie welke nog nooit geveulend heeft en een hengst uitzoekt als Sandro Hit (dekgeld €2200,-).
holly schreef:De een noemt het overdrijven, de ander noemt het gezellig bezig zijn![]()
Overdrijven tussen aanhalingstekens...
Citaat:2 ik probeer van alles wat op te steken en te leren.
Theoretisch kan ik soms graag dieper op de dingen in gaan, maar in de praktijk doe ik niet zo moeilijk hoor
Bij wijze van spreken hè...

patjelisa schreef:O nee hoor Kaja, wij twijfelen niet meer hoor wij gaan voor de volle 100% voor de zoon van petraaken --> lees als Radetzky!

patjelisa schreef:bedankt, wens onze merrie maar succes met de inseminatie eind mei..
jij weet als geen ander hoe radetzky is, en alles wat we gehoord of gezien hebben is positief, en ook de prijs is alleen maar meegenomen.
het enige is nog wachten op prive-foto's van rubi en radetzky die ik van iemand krijg die daar geweest is om te kijken..
kan haast niet wachten..
holly schreef:Aha keus is gemaakt![]()
Een kleinzoon of dochter voor Petraaken![]()
![]()
Ik heb een "wat vinden jullie" vraag![]()
Verzeker je je veulen?
En dan bedoel ik zo'n verzekering van voor en na de geboorte.

Citaat:Als dat recente zijn van RAD mag ik ze ook zien per pb? Ik ben echt benieuwd hoe hij er nu uitziet.
petraaken schreef:patjelisa schreef:O nee hoor Kaja, wij twijfelen niet meer hoor wij gaan voor de volle 100% voor de zoon van petraaken --> lees als Radetzky!
dan wens ik je veel succes met je keuze.

...) holly schreef:
Ik heb een "wat vinden jullie" vraag![]()
Verzeker je je veulen?
En dan bedoel ik zo'n verzekering van voor en na de geboorte.
.... Kan alles wel verzekeren...
)