Had ik het maar wel gedaan, volgende nacht stonden we nl in de kliniek.
Was dus niet al het darmpek wat er af was gekomen.
Had een hoop geld gescheeld, maar hij is er nog

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blue_Eyes schreef:Ik zag het in de cursus van Iris en ook nog bij een andere veearts, maar die van ons vond het niet per se nodig. Als het darmpek niet afkomt moeten we haar toch bellen, was de gedachte.
Marigold schreef:Qua darmpek ging het toch ook over de piepkleine kans dat het veulen wit toont, maar toch geen owl heeft? Over hoe je dat dan kan weten voordat het veulen lijdt omdat het het wél heeft terwijl je niet ten onrechte wil laten inslapen. Dat het wél goed ontwikkeld is weet je dan eigenlijk pas als er mest afkomt toch? Dus misschien is ook wat dat betreft zo’n klisma goed om te gebruiken, zodat het veulen snel toont of het wel of niet goed ontwikkeld is.
(ook al is die kans heel klein, bij (nagenoeg) volledig wit is het waarschijnlijk wel mis he).
Wat is dat eigenlijk iets bijzonders, dat pigment en de ontwikkeling van het lichaam zo direct met elkaar te maken hebben, dat dus witte oren doof kunnen zijn.
Blue_Eyes schreef:Dat hou je toch denk ik. Wel een nare situatie. Is het goed gekomen met je dummy?