[VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Welke kleur en geslacht krijgen de veulens?

Zwartbonte merrie
64 (19%)
Zwartbonte hengst
71 (21%)
Zwarte hengst
17 (5%)
Zwarte merrie
8 (2%)
Amber champagne merrie
62 (18%)
Amber champagne hengst
28 (8%)
Classic champagne merrie
49 (14%)
Classic champagne hengst
35 (10%)

Totaal aantal stemmen: 334

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:03

pien_2010 schreef:
Fijn dat Minthe veilig is! Mooie fotos weer en die uitstekende buik is hilarisch..

Ze is nog niet veilig! Wel bijna. Nog een laaaange 18 dagen haha! Diezelfde lange 18 dagen als begin van de dracht :+
Leuk bloot buikje he :')

juuljb schreef:
Wat zien ze er goed uit! Zijn de laatste loodjes toch al weer aangebroken... en voor jezelf ook. Spannend zeg! Hoelang nog?

Dankje! Jaa gelukkig eindelijk de laatste loodjes. Heel fijn, duurt lang genoeg hoor die 11 maanden. Minthe nog 18 dagen en Zilver nog 36. Dus het schiet al op! Tot veilig dan tenminste, Zilver bevalt altijd rond 320. Minthe is nog afwachten maar als ik naar haar uier kijk draagt die ook niet (lang) over..
Ja ik ben zelf ook al bijna uitgerekend! Nu 34 weken. M’n dochter was er met 38 weken dus hij kan zich ook zomaar begin maart melden. We gaan het zien. Alles gaat nog goed. Ik mest dagelijks nog uit maar ik doe wel rustiger aan. Gelukkig nog wel heel mobiel en fit :j

Uier update van vanmiddag
Minthe dag 302
Afbeelding
Zilver dag 284
Afbeelding

Afbeelding
Zo lief <3
Afbeelding
De ruin was aan het klieren, twee boze mama’s :=
Afbeelding

pien_2010

Re: [VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:06

Ach gossie die foto met je dochter is wel heel lief en die klierende ruin wordt niet op prijs gesteld door de dames. Hahahahahaha

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:04

Laat de ronde dames maar schuiven :')
Leuk he met je dochter, zie het bij mijn kleindochters als ze met mijn dochter meegaan naar stal, zolief <3