Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:In Drachten ben ik er ook bij
Ben ook benieuwd naar paarden die in het evenwichtsmodel staan, hoeven niet perse van Anna zelf te zijn, maar voorbeelden van goede paarden...graag!
Anna42 schreef:Op 26, 27 en 28 maart tijdens de paardenbeurs Horse en Lifestyle 2004 in het Fries Paardencentrum te Drachten geef ik een aantal clinics.
Binnen dit kader is het wellicht ook mogelijk om de clinic wat uit te breiden en aanschouwelijk te maken met paarden in de baan.
Dees schreef:Ik entertain de gedachte dat het wel eens waar kon zijn allemaal...
ik ben sowieso gerichter aan het kijken naar paarden waarvan ik het idee heb dat ze goed zijn, en die voldoen aan Anna's leer.
Ik kan iedere potentiele paardenconsument aanraden het ter harte te nemen; de kans dat je met een op de kop lopend peerd thuis komt wordt per pagina kleiner!
Dees schreef:Ik entertain de gedachte dat het wel eens waar kon zijn allemaal...
CGJ12 schreef:Maar als iedereen nu zo kritisch wordt, waar moeten dan al die andere paarden naar toe? De prijzen van de evenwichtspaarden vliegen dan omhoog doordat de fokkers het aanbod nooit zo snel kunnen gaan verhogen tot aan de vraag...............