Gebazel over beweging (split van onderwijs mij)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:52

27 maart ben ik ook van de partij.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:32

Excuseme schreef:
Okay Adriana, volgens mij moet je weer aan het werk en een clinic organiseren. Het scheelt, het is in Friesland. Ik doe mee als agenda het toelaat.

Ik doe het graag, zo leer ik weer een beetje Duits Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:50

Anna, heb je misschien nog details over de lezingen die je geeft in Drachten? Ik ken iemand die erg geinteresseerd is in het bijwonen van een lezing.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:31

En Anna, ga je dan vertellen waar we hier op bokt mee worden plat gebombardeerd of komen er nieuwe onderwerpen ter sprake?
In het geval van nieuwe onderwerpen, ga je ons dan van te voren daarvan op de hoogte brengen. Dan kunnen we alvast gefundeerde tegenargumenten zoeken en formuleren.... Schijnheilig Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:33

Overigens jammer dat het helemaal in Friesland is, bij mij op stal staan twee paarden die echt de perfecte voorbeelden zijn voor de theorie van Anna.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:29

Aimee schreef:
Overigens jammer dat het helemaal in Friesland is, bij mij op stal staan twee paarden die echt de perfecte voorbeelden zijn voor de theorie van Anna.

Als dat zo is galoppeer je er moeiteloos mee naar Friesland Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:08

Met de ene, die in het type staat dat Anna niet wil zien, galopeer ik inderdaad zo naar Friesland. Lekker laag over de schouder, lekker LDR en dan galoptraining.... wow..... als ie in Friesland nog niet los is in de rug weet ik het ook niet meer.
De ander is denk ik het type paard dat Anna wél wil zien, ook met de bewegingen die hij, denk ik, wil zien. Bovendien heeft ie een lendenmechanisme waar Bojar jaloers van wordt. Haha! Helaas heeft ie in de meest ernstige vorm OCD, daar valt dus niet mee te galoperen en zeker niet helemaal naar Friesland.

Overigens is het erg frapant, want ze staan tegenover elkaar op stal en ik wordt dus dagelijks geconfronteerd met de theorie van Anna..... Schijnheilig ..... *zucht*.....

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:13

Aimee schreef:
ik wordt dus dagelijks geconfronteerd met de theorie van Anna

Dat wordt iedereen hier Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:23

Hahahaha, ja helaas. Maar daarvoor is een oplossing; computer uitzetten. Ik kan moeilijk m'n peerd 'uitzetten'..... Huilen

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:29

Aimee schreef:
Hahahaha, ja helaas. Maar daarvoor is een oplossing; computer uitzetten. Ik kan moeilijk m'n peerd 'uitzetten'..... Huilen

Nee Schijnheilig
Die van mij is afgeleverd met afstandsbediening, on/off en een volumeknop.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:43

In Drachten ben ik er ook bij
Ben ook benieuwd naar paarden die in het evenwichtsmodel staan, hoeven niet perse van Anna zelf te zijn, maar voorbeelden van goede paarden...graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:45

Dees schreef:
In Drachten ben ik er ook bij
Ben ook benieuwd naar paarden die in het evenwichtsmodel staan, hoeven niet perse van Anna zelf te zijn, maar voorbeelden van goede paarden...graag!

Persoonlijk denk ik dat het niet verstandig is om paarden van Anna zelf te gebruiken. Dit maakt de clinic niet objectief namelijk. Dan word het meer een reclameverhaal.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:46

gehaald van pagina 13:

Anna42
schreef:
Op 26, 27 en 28 maart tijdens de paardenbeurs Horse en Lifestyle 2004 in het Fries Paardencentrum te Drachten geef ik een aantal clinics.
Binnen dit kader is het wellicht ook mogelijk om de clinic wat uit te breiden en aanschouwelijk te maken met paarden in de baan.

Eerder vroeg ze Karel de Lange om dit te doen.
Dus nu doet ze het zelf? Verward

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:46

Dees, sorry, ik heb echt niets tegen je, maar deze post...

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:47

Beter: ik bied bij deze mijn [naam verwijderd] nrpsruin aan. Om op te beuren of af te branden...
Sjapoer x Democraat x Baccarat x Said. Loopt volgens mij zoals Anna42 beschrijft, maar helaas niet helemaal in evenwichtsmodel.
Kleine moeite voor mij, woon vlakbij Drachten...

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:47

Pipo schreef:
reclameverhaal.

Antireclame als je het mij vraagt.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:49

Heb ook niets tegen jou hoor Missouri, maar waarom heeft jou reactie niet wat meer inhoud?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:52

blond

Aimee

Hmmm..... grappig, er zit in ieder geval weer beweging in dit topic. Maar om nou te zeggen dat het over beweging gaat..... Schijnheilig

Missouri

Excuus, dit was het eerste wat in me opkwam. Waarom is nu onderhand wel bekend denk ik zo.

Ik heb ook niets tegen Karel, er kan zelfs weleens een grapje af, maar de theorie die hij verkondigt zal ik nooit gaan geloven. Natuurlijk zitten er goede dingen in, en op sommige punten heeft hij ooit weleens gelijk.
Maar iedere theorie heeft een tegentheorie, en deze heeft er gewoon veel.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:56

Kijk Missouri, dát zijn wijze woorden waar ik me dan ook volledig bij aansluit.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:02

Ik entertain de gedachte dat het wel eens waar kon zijn allemaal...
ik ben sowieso gerichter aan het kijken naar paarden waarvan ik het idee heb dat ze goed zijn, en die voldoen aan Anna's leer.

Ik kan iedere potentiele paardenconsument aanraden het ter harte te nemen; de kans dat je met een op de kop lopend peerd thuis komt wordt per pagina kleiner!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:09

Dees schreef:
ik ben sowieso gerichter aan het kijken naar paarden waarvan ik het idee heb dat ze goed zijn, en die voldoen aan Anna's leer.

Ik kan iedere potentiele paardenconsument aanraden het ter harte te nemen; de kans dat je met een op de kop lopend peerd thuis komt wordt per pagina kleiner!

Maar als iedereen nu zo kritisch wordt, waar moeten dan al die andere paarden naar toe? De prijzen van de evenwichtspaarden vliegen dan omhoog doordat de fokkers het aanbod nooit zo snel kunnen gaan verhogen tot aan de vraag............... Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:10

Dees schreef:

Ik niet Haha!

Want als ik op die manier naar paarden kijk, trek ik toch heel andere conclusies. Een theorie over een dier, wat kan bewegen, onderbouwd met foto's kan ik niet helemaal voor vol aanzien. Meer vertrouwen heb ik in het beeld-voor-beeld afspelen van een goede video Schijnheilig

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:19

CGJ12 schreef:
Maar als iedereen nu zo kritisch wordt, waar moeten dan al die andere paarden naar toe? De prijzen van de evenwichtspaarden vliegen dan omhoog doordat de fokkers het aanbod nooit zo snel kunnen gaan verhogen tot aan de vraag............... Haha!

Daar kan je als fokker van goede paarden toch nooit op tegen zijn Knipoog