Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Uhm ja die namen zijn erg apart, maar goed.. dat was Henkie destijds ook en daar zijn we ook aardig aan gewend geraakt toch?
Ik kan weinig foto's vinden van de hengsten, maar Ojee is de vos volgens mij?
Inmiddels las ik net dat de aanstaand vader van mijn veulen, Löwenkönig, is verkocht naar Zwitserland. Hij heeft 2 seizoenen gedekt in NL waarvan 1 seizoen als goedgekeurde Groninger. In verhouding heeft hij veel merries gedekt, waardoor ik de verkoop wel begrijp. Komend jaar worden er meer dan 20 verwacht van hem. Als je bedenkt dat het totale aantal dekkingen binnen ons stamboekje rond de 50 ligt, dan heeft hij zijn werk wel gedaan.
Vanuit het KGPS kwam net dit bericht:
[ [url=m/kCGw4L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Muronia schreef:Emily is er voor jou nog iets zinvols uitgekomen in Woudenberg? En gaan er nog meer mensen naar de hengstenkeuring de 25ste?
Muronia schreef:Cheytjuh leuk dier, wat is het voor één? Heeft veel schwung van zichzelf!
Ik heb ook gewoon geen keuze qua verkoop of niet, ik mag hier maximaal 5 paarden houden van de gemeente dus er zal er hoe dan ook één weg moeten dan (ik heb er nu 5). Qua werk is het me ook genoeg zo hoor, maar een merrieveulen aanhouden is ook wel weer heel verleidelijk voor de opbouw van mijn fokkerij. Ik zou uiteindelijk graag 3 fokmerries willen hebben. Het zijn er vanaf volgend jaar als het goed is 2 (nu een tweejarige). Maar.. dan moet eerst 1 van mijn andere paarden door natuurlijk verloop uitvallen (ik heb 1 van 29, 1 van 20 en 1 van 19 erbij).
Emily en is de conclusie dat je hem als hengst aanhoudt voorlopig? Het is wel een dondersteentje he? Ik zie wel eens foto's langskomen dat ie ergens staat waar hij niet hoort te staan. Leuk dat je toch de reis naar Tolbert gaat maken.
Mijn dikzak van de week:[ [url=m/nZv9sh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SWAW6x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o0B5BU.jpg]Afbeelding[/url] ]
corinadrenth schreef:Cheytjuh : Is er al iets meer bekend over de keuring van het IHW >?