Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coloured schreef:Wij zijn dit jaar verblijd met 2 champagne veulens van de KWPN-hengst Negro.
Eén classic champagne merrieveulen en één amber champagne hengstveulen. Het merrieveulen blijft bij ons en het hengstveulen is verkocht.
[ [url=m/21zgGO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zapje schreef:Dank je! Homozygoot is wel top, voor mij geen vereiste (want er is al zo weinig keus). Heb even gekeken maar mijn voorkeur ligt meer bij een hoog percentage arabisch bloed of anders bijv de PRE. De hengsten op deze site spraken mij niet direct aan.
Zapje schreef:Homozygoot ook! En in NL, dat klinkt goed. Waar vind je deze info?
Azmay schreef:Is die PRE niet pearl ipv champagne kabayo?
Zapje schreef:Homozygoot ook! En in NL, dat klinkt goed. Waar vind je deze info?
amberhaike schreef:Hallo, ik heb hier eigenlijk nog nooit eerder gereageerd, alleen meegelezen. Hier ben ik al een tijdje aan het aftellen want er zijn 2 champagne baby's in de maak van Perry![]()
Haike (rechts) was 2 weken geleden op de helft, Lena (midden) is volgende week op de helft.
Ik ben zó benieuwd naar wat er komende zomer in de wei loopt!
[ [url=m/HrVUGX.jpg]Afbeelding[/url] ]
amberhaike schreef:Hallo, ik heb hier eigenlijk nog nooit eerder gereageerd, alleen meegelezen. Hier ben ik al een tijdje aan het aftellen want er zijn 2 champagne baby's in de maak van Perry![]()
Haike (rechts) was 2 weken geleden op de helft, Lena (midden) is volgende week op de helft.
Ik ben zó benieuwd naar wat er komende zomer in de wei loopt!
[ [url=m/HrVUGX.jpg]Afbeelding[/url] ]