Jumpers Verdi (Verdi x fuego du prelet) is door! Zijn we allemaal super blij mee!
Iemand die het gevolgd heeft vandaag nog bijzondere dingen gezien? Ik kan het helaas niet volgen door school
Nies_
Geplaatst: 07-12-16 20:00
Ik heb alleen de Geldersen gezien. Vond het niet echt om over naar huis te schrijven als ik eerlijk ben. Het springen ging over het algemeen richting waardeloos. Vorig jaar was het een betere groep in mijn beleving.
NatasjavE
Geplaatst: 07-12-16 21:16
Nies_ schreef:
Ik heb alleen de Geldersen gezien. Vond het niet echt om over naar huis te schrijven als ik eerlijk ben. Het springen ging over het algemeen richting waardeloos. Vorig jaar was het een betere groep in mijn beleving.
Ligt misschien aan mij maar ik zie niets Gelders qua type aan die Charmeur.
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-16 00:30
janderegelaa schreef:
Ligt misschien aan mij maar ik zie niets Gelders qua type aan die Charmeur.
Ik zie het ook niet, lang achterbeen, geen balans. Precies wat we niet (moeten) willen.
Geldersen vielen idd wat tegen Nies. Springen was idd waardeloos (al kan eea aan de voorbereiding liggen, de hengst die vorige week is goedgekeurd viel ook niet op in de kooi als 2,5 jarige maar sprong uiteindelijk in het VO zeer goed; springpaarden daarentegen worden veel meer voorbereid op het springen). Paarden waren ook allemaal gespannen, niet allemaal stonden ze er goed voor. Zit geen topper tussen. Hopelijk de K en de L jaargang meer geluk, toen is er veel meer gefokt iig. Ik ben zelf met veulen naar keuring geweest in J jaargang, er waren toen zeer weinig opgaves, staartje van de crisis was in dat jaar.
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-16 00:31
Malissaa schreef:
vienna1987 schreef:
Wat gebeurd er nu met 605 ?
Volgens mij mag hij worden aangeboden bij de nakeuring..
Dat begreep ik ook ja, en terecht, want is een mooi type dat zo niet goed te beoordelen was.
Ben benieuwd naar de hengsten! Wij gaan woensdag omdat onze hengst dan mee loopt. Iemand die zo aardig wil zijn om over de hengsten op de andere dagen iets te vertellen? ben helaas geen kwpn lid en zit ook met toetsen donderdag en vrijdag..