Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yeentll schreef:Helaas geen ster! Ze had scheve verzenenen achter en stond wat licht Frans rechtsvoor, flink op afgestraft. 60 exterieur en 65 beweging. Ik baal best flink, ze liet zich niet lekker zien in de kooi. Ze was wel ontzettend braaf en liet fijn met zich werken, dat vind ik als sportpaard toch ook heel belangrijk.
[ [url=m/5i82Ci.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GtzXFh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Mo2CFV.jpg]Afbeelding[/url] ]

franciszoe schreef:Wie weet er welke fotograaf 9 juni in Alblasserdam stond.

original_ schreef:Jammer yeentll en eef93! Zeker zuur als het om 0,5 punt gaat :/
@RolingRoos, ik weet niet waar in het land je zit, maar weet dat bij mij in de buurt hij 14 september op de kroo in nieuw en sint joosland is, en in vlaardingen is ie elk jaar ook in oktober, maar daar is geloof ik nog geen data van bekend![]()
De rest die nog moeten veel succes!
Ik wil (nog even in overleg met de ruiter) de mijne in September de ibop laten lopen, vorig jaar ster en voorlopig keur geworden dus zou leuk zijn als ze de ibop ook voldoende loopt

) Ze stelde voor om met de IBOP mee te doen, omdat ze de potentie zeker in het paard terug zag.