Als je het niet eens bent met het stuk mag ik je dan vragen tegen te argumenteren tegen het stuk maar niet tegen de idioot (in casu mezelf) die het kopie/paste?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
merelhof schreef:nomaals: dit is mijn mening niet, dit is een opiniestuk van van der schans, dat een aantal punten aanhaalt dat hier in de discussie naar voor zijn gekomen. Mijn enige bijdrage was deze mening even te posten omdat deze aansloot bij een aantal aangehaalde meningen. Don't shoot the pianist.
Als je het niet eens bent met het stuk mag ik je dan vragen tegen te argumenteren tegen het stuk maar niet tegen de idioot (in casu mezelf) die het kopie/paste?
eldango schreef:Bij het NRPS kijken ze op de keuring naar de pony/paard/veulen dan naar het papier en dan of deze goed wordt vastgehouden.![]()
Of heb ik het mis?
ponyparadijs schreef:eldango schreef:Bij het NRPS kijken ze op de keuring naar de pony/paard/veulen dan naar het papier en dan of deze goed wordt vastgehouden.![]()
Of heb ik het mis?
Sorry ben helemaal VOOR het NRPS hoor. Maar helaas kan ik je op dit punt geen gelijk geven!
Ook bij het NRPS kijken ze naar wie brengt er voor. Wie is de eigenaar. En welke bloedlijn zit er in.
sarabande schreef:eldango schreef:Of heb ik het mis?
Lijkt me wel
eldango schreef:Dus als ik mijn Don Ruto x Ixion X Ixion naar het Kwpn had gedaan. Werd hij gewoon op zijn kwaliteit geplaatst. Of wordt niet bij voorbaat uitgelachen?
Rianneke schreef:sarabande schreef:Sja blijf gewoon maar onzin uitslaan. Als je bij het KWPN door gebrek aan kwaliteit geen potten kan breken kan je gelukkig altijd nog naar het NRPS
Nu doe je alsof het nrps alle niet ggk kwpners opvangt

sarabande schreef:Als je terug leest in dit topic zal je zien dat de cijfers op ieder gebied, van NRPS versus KWPN niet te vergelijken zijn, dus het lijkt me onzin om dat te doen.