Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kajanus schreef:anneliesdj schreef:Erg vermoeiend? Hoe vaak wou je hem meenemen naar een vreemde plek dan? Hoe vaker je het doet hoe gewoner het wordt toch?
Dat zou je wel zeggen, maar het reizen en het op een vreemde omgeving zijn maakt heel veel indruk op een paard en ik merk al dat hij de andere dag erg veel ligt te slapen. Dus waarom zou ik hem dan veel meenemen als het hem zo veel energie kost. En we praten niet over een vijfjarig paard hij is pas 2 1/2 jaar oud.
Kajanus schreef:Rockey nam van Uytert de hengsten vaak ergens anders mee naar toe?
Desire schreef:Henkjan schreef:Wat een schitterende paarden zie ik voorbij komen! Ik wens iedereen alvast heel veel succes (en plezier) met zijn/haar hengst. Weet iemand mischien ook waar en wanneer ik een lijst kan zien van de hengsten die deelnemen?
Je kunt straks de catalogus alvast bestellen op kwpn.nl
Ben ook wel benieuwd vanaf wanneer dat weer kan, daar moeten ze toch al wel een eind mee op weg zijn of niet!
Caira schreef:wauw Kajanus, ik heb absoluut niets met kwpners maar deze heeft echt een geweldige uitstraling!
meredith schreef:Kajanus: ga jij met hem rondlopen? hoe is jou conditie?
Kajanus schreef:meredith schreef:Kajanus: ga jij met hem rondlopen? hoe is jou conditie?
Ik laat mijn bijna twee meter man waar paarden dan pony's bij lijkener mee rond lopen en ik mag zelf met de zweep er achteraan rennen dus ik moet nog wel wat aan mijn conditie doen.
En als het me echt niks lijkt dan kijk ik wel een goede voorbrenger eens erg lief aan
Kajanus schreef:Volgens mij is hij wel aardig correct.maar ik ben natuurlijk niet de echte kenner
Kajanus schreef:Ik snap jullie allemaal en het is ook erg belangrijk dat hij goed voorgebracht wordt en we oefenen ook erg hard om het goed te doen.
En wie weet vragen we inderdaad nog wel iemand anders om het te doen, maar het is nog niet zover.
Het scheelt ook wel dat we niet echt iets te verbloemen hebben.
Volgens mij is hij wel aardig correct.maar ik ben natuurlijk niet de echte kenner