Het Dikke Buiken Topic 2026

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:55

We hebben vannacht al contact gehad en ik hoop dat je nu even slapen kan. Ik kan er nog niet over uit en het raakt me ontzettend. Jouw Zilver, jouw grote trots, die lieve stoere merrie die overal voor in was. Nee.. dit had niet zo moeten gaan. Wat ik al zei, je moet nu door. Voor Minthe en haar kind, voor die arme kleine Roza, voor jezelf en je gezin. Laat het maar over je heen komen en deze nachtmerrie stukje bij beetje verwerken. Het is te veel voor nu allemaal. Elonia wijst Zilver de weg wel op de eeuwig groene weides. Ontzettend veel sterkte nogmaals.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:59

Kabayo heel veel sterkte met het verlies. ;( Hopelijk gaat het met de kleine Roza Faline goed.

De andere gefeliciteerd met hun veulens.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:04

Jeetje Kabayo wat verschrikkelijk, tranen in mijn ogen. Nieuw leven en gelijk een vreselijk afscheid.
Heel heel veel sterkte met dit vreselijke gemis.
gefeliciteerd met je prachtige veulen al voelt deze hele bericht dubbel.

Aan alle anderen die een veulen hebben gekregen. Ook gefeliciteerd!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:07

Jeetje Kabayo wat erg. Een dikke knuffel voor jou. Wat een wereld zit je nu in. Arme zilver en kleine mooie Roza Faline. Hopelijk vinden jullie een pleegmoeder voor haar. En denk aan jezelf hè .

De andere gefeliciteerd met jullie veulens!

Kendra

Re: Het Dikke Buiken Topic 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:11

Wat erg Kabayo, wat een verlies. Dit is alles wat je niemand wenst, de manier waarop is zo vreselijk. Prachtige Zilver, het had zo mooi moeten zijn.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het goedkomt met Roza Faline. Prachtig mooi nieuw leven maar je had haar een andere start toegewenst.

En verder iedereen die een veulen heeft gekregen: gefeliciteerd en geniet er heel erg van!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:31

Stille meelezer hier, enorm veel sterkte Kabayo, wat een verdriet, hopelijk vind je wat troost bij Zilver haar prachtige dochter, sterkte

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:33

Kabayo, geen woorden voor, ik vind dit echt zo vreselijk... Zilver was je alles... Heel veel sterkte.

Voor iedereen met een pas geboren veulen wel gefeliciteerd. Zo zie je maar dat geluk en verdriet zo dicht bij elkaar liggen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:37

Jeetje kabayo…. wat verschrikkelijk…. Geen woorden voor…. Mijn hart huilt voor jou… Niets dat ik kan zeggen helpt jouw pijn nu…

shadow33

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:37

Ik was met plezier de heuse babyboom aan het lezen. Gefeliciteerd iedereen!

En toen het nieuws van Zilver..
Wat een heftige wending.. zo lijkt het allemaal goed gegaan te zijn en ben je intens gelukkig en 3 uur later veranderd dat gevoel in een nachtmerrie..
Heel veel sterkte!
Gelukkig heeft roza de biest binnen gekregen. Hopelijk vind je een geschikte pleegmerrie op kort termijn.
Lijkt me heel moeilijk dat je er haast niet teveel stil bij kunt staan, omdat je meteen door moet voor het veulen en je eigen bevalling.
Sterkte.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Het topic bijlezen begon zo goed, 1-2-3 en dan nog even een 4e veulen erbij.
En toen dat ene zinnetje. Ik werd er meteen misselijk en verdrietig van.

Lieve Kabayo, wat een immens groot verlies. Wat oneerlijk. Ik denk aan je. Ik huil met je mee.

Jaydee_WP

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:49

Ach nee Kabayo... wat vreselijk... Echt geen woorden voor.

Ik was zo enthousiast aan het lezen.. weer 2 veulentjes! En toen het bericht van Kabayo.. Echt heel erg. Wat een nachtmerrie. Hopelijk kan je troost halen uit je veulentjes en vind je snel een fijne pleegmama. :knuffel:

Palousa en Quir gefeliciteerd! <3

Mutti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:20

Kabayo, wat een vreselijke wending. Heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies. Zomaar ineens je once in a lifetime paard weg.

Wat je in je hart bewaart, raak je nooit kwijt

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:52

Ik weet niet wat ik zeggen moet. Ben echt alles kwijt nu.
Wat een verschrikkelijke wending. Zo in euforie en zo ineens met hartverscheurend verdriet. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en kracht om het verlies een plekje te geven.
Een sprankje hoop is je mooie veulen. Wat zul je daar later enorm van gaan genieten. Een stukje faline en toch zeker ook zilver.

Voor de andere drie gelukkigen gefeliciteerd met jullie veulentje. Sorry ben nu echt de namen kwijt.

Maraya had gisteravond een wat minder vol uier. Vanavond nogmaals een foto maken....

Nieky beterschap

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:56

Jeetje wat onwijs verdrietig zeg!
Heel veel sterkte Kabayo.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:19

Wow mijn hemel wat een vreselijk nieuws!! Mijn maag draait er van om. Jouw mooie merrie, wat een nachtmerrie. Héél veel sterkte Kabayo! :(
Toch wil ik je ook feliciteren met je super mooie veulen, hopelijk kunnen jullie een fijne, lieve pleegmerrie voor haar vinden.

De andere 3 natuurlijk ook gefeliciteerd met de mooie veulentjes! <3