MariekeS_ schreef:Papaya vind ik mooi voor een vos merrietje
Of Phosha/Phoshe; uitsprekend als vosje.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Rex_Rolfo schreef:Geen goede suggesties gekregen in het [PP] [INFO] Het paardennamentopic: deel 3 ?
KahluaB schreef:SarahJ schreef:Ik heb mijn namen met een U al klaarzitten. Maar verklap ze niet :-p.
Namen die het niet gehaald hebben:
- Union fait la Force
- Ucatan
- Ultra Violette
Huh ?? Dat duurt nog:
R,S,T,...U 4 jaar !
Umeo schreef:Rex_Rolfo schreef:Geen goede suggesties gekregen in het [PP] [INFO] Het paardennamentopic: deel 3 ?
Mijn wederhelft vindt ze niks en komt zelf niet met suggesties
fokfanaat schreef:ik heb wel een keer een sportstand uit zweden aan het kwpn doorgegeven (ook maar z) en dit hebben ze wel overgenomen en staat nu geregistreerd.
maar wat M10 precies is, weet ik niet. de niveau's en de manier van promoveren in belgie vind ik nogal onduidelijk, heb er eigenlijk ook een in belgie uit milexa die wel rond de Z heeft gelopen, maar staat ook niet bij het kwpn in de boeken
fokfanaat schreef:ik heb wel een keer een sportstand uit zweden aan het kwpn doorgegeven (ook maar z) en dit hebben ze wel overgenomen en staat nu geregistreerd.
Citaat:maar wat M10 precies is, weet ik niet. de niveau's en de manier van promoveren in belgie vind ik nogal onduidelijk, heb er eigenlijk ook een in belgie uit milexa die wel rond de Z heeft gelopen, maar staat ook niet bij het kwpn in de boeken
ullaatje schreef:Dat is in dit topic al wel ter sprake gekomen...ik had nl dezelfde vraag !Iemand hier bekent met Fontaine?
Ervaringen misschien?
Kan nergens iets vinden waar de stand van de voorbenen te zien is.