Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
weule schreef:Onze Flemmingh merrie is vanmorgen voorlopig Keur en daarmee Elite geworden bij de 4 t/m 7 jarigen dressuurpaarden!, gelukkig stond ze met de enorme hoosbui vlak ervoor nog op de kar!
Succes Urobi, zal d'r van dichtbij bekijken, sta namelijk in de kooi voor het aandrijven.
_Ananas_ schreef:Gefeliciteerd aan allen met goede resultaten![]()
Gaan er ook mensen 18 juli naar Dronten? En hebben jullie misschien nog tips? Ik ga mee met een vriendin die graag haar merrie wil laten zien (en dacht dat ze met 3 jaar moest) Het is een Wynton x Flemmingh, vrij groot en nog wat rank en jong. Loopt wel wat onder het zadel maar zit nu niet mooi in de spieren (maar ze wil echt liever dit jaar dan volgend jaar) Dus we hebben nog 5 dagen
![]()
Waar kunnen we nog op scoren? Voer omhoog, olie erdoor om de vacht wat te verbeteren. Ben vanaf vanavond aan het longeren (met elastiek/ bijzet, ze drukt zich er makkelijk uit). Oefenen aan de hand, stap en draf (beide op het harde?) en los in de baan. Ze hoeft niet te springen denk ik? Staat een D achter haar naamStarttijd staat om 10 uur, dus zeker om 9 uur aanwezig en van te voren meten en schetsen?
Wat gebruiken jullie qua hoofdstel? Heb een heel mooi voorbrenghoofdstel maar dat durf ik met deze niet aan, iets lomp en onopgevoedDat redden we niet in die paar dagen!
Hoor graag van jullie op welke punten we kunnen scoren! Foto via pb verkrijgbaar, t'is niet mijn paard!