Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurentii schreef:Revali schreef:Wat vinden jullie van Amadeo van 't vossenhof? Springen ben ik niet direct fan van. Maar type en vader Asca spreekt me aan
Veel veulens bij vrienden gezien bloedchique maar allemaal niet braaf ... ik vind dat Amadeo achteraan ook wat met open bekken springt.
Asca zelf vind ik top, maar durft ook klein geven.
Dourkhan Hero geeft ook wel lengte heb ik de indruk.
Moska schreef:Een hele andere vraag, maar omdat jullie wel aardig in de jonge paarden zitten, stel ik hem toch hier. Ik ben steeds minder tevreden over de opfok waar mijn aanstaande ruin staat en wil voor de komende winter en de daaropvolgende zomer een andere plek. Hij is dan 2,5 jaar. Nu heb ik zo her en der al geïnformeerd, maar tot nu toe geen succes. Inscharen is blijkbaar niet meer mogelijk op die leeftijd. Wat zijn de opties dan wel voor die leeftijd in het noorden(Groningen/Friesland)? Harde eis: ook in de winter dagelijks een redelijke periode naar buiten (overmacht buiten beschouwing gelaten). Faciliteiten zijn niet nodig, beleren gaat pas gebeuren op 3,5 en gebeurt ergens op locatie. En goede communicatie wordt ook gewaardeerd.
Revali schreef:Zie ik die Ermitage Kalone weer voor bij komen...lekker dier hoor... En toch meer bloed dan ik dacht. Kom toch stiekem weer uit bij Catoki
Oh en nog een vraag over Berlin... Wat voor merrie past daarbij denken jullie?
Marijkeeee schreef:Ah dat paard geregeld voorbij zien komen Iorrrgroot hart heeft dat paard!
Laurentii schreef:De veulens die ik gezien heb, zijn wel redelijk aan de maat.
Mijn nicht heeft er ook net eentje gekocht, super lief karakter en heel slim veulen.
Veel kennissen van mij hebben ermee gedekt en eigenlijk niet altijd met de grootste en bloedgemaakte merries